Gå til innhold

Stjålet: Honda CRX

Ranger emnet

Bipolar

Anbefalte innlegg

Heisann!

Min onkel har i natt fått fra stjålet sin nye Honda CRX, denne har bodykit rundt hele bilen og lakkert i blå farge.

Bilen stod på et trimverksted i Hokksund. Registrerings nummeret på bilen er: LY53544

Du kan nå eieren av bilen, Lloyd på: 93 22 28 18

Eller gi beskjed her!

Takk på forhånd for alle tips.

M.v.h

Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva skulle vi gjort uten forumene :D

Tilstanden på bilen er ukjent ennå. Eieren er i Italia på ferie, og vi har ennå ikke fått noen informasjon om denne...Så vi venter da.Får håpe på det beste!

Ja, skulle gjerne takka finneren, men aner rett og slett ikke hvem dette er? Han har heller ikke gitt lyd fra seg på noen av forumene...

Skal slenge ut noen bilder så fort jeg har fått noen;) For å røpe litt om motoren, så var den på trimverksted for å få noe rundt 450hk!! Så de som tokk den har hatt en morsom tur :D

Liten bil til så mye hk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva skulle vi gjort uten forumene :D

Tilstanden på bilen er ukjent ennå. Eieren er i Italia på ferie, og vi har ennå ikke fått noen informasjon om denne...Så vi venter da.Får håpe på det beste!

Ja, skulle gjerne takka finneren, men aner rett og slett ikke hvem dette er? Han har heller ikke gitt lyd fra seg på noen av forumene...

Skal slenge ut noen bilder så fort jeg har fått noen;) For å røpe litt om motoren, så var den på trimverksted for å få noe rundt 450hk!! Så de som tokk den har hatt en morsom tur :D

Liten bil til så mye hk!

hvem trimmer den da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://dt.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070609/NYHET/106090368/1099/NYHET#

Her ligger anonsen med bilde.

Men må bare legge til at CRX ikke er en luksus bil og hvis noen betaler 300000 for en CRX så burde den personen seriøst gå å sjekke hode sitt for sinnsykdom.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider