stig89 Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Jeg har da hatt tverrfaglig eksamen i dag, det er det vel flere som har hatt..? når jeg endelig var ferdig kommer det da noen smarte hoder og forteller oss at eksamensoppgaven visstnok hadde liggi ute på nettet og derfor ble hele eksamen annulert og vi må ta eksamen på nytt:ass: Noe fler som har opplevd dette? :( Siter Volvo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 hmm... Har de lov til å annulere en eksamen etter at man har tatt den? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig89 Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 hmm... Har de lov til å annulere en eksamen etter at man har tatt den? De sa den kommer til å bli det hvertfall Siter Volvo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 hmm... Har de lov til å annulere en eksamen etter at man har tatt den? Ja, om det har fåregått juks og juksen blir tatt ;) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 har Vk1 Kjøretøy-eksamen på fredagen jeg. har ikke gjort noe om den har blitt litt utsatt^^ Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Har praktisk imorgen, og teori på fredag. Gleder meg som ein liten unge... Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Slapp både muntlig og skriftlig eksamen,life is great :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Slapp både muntlig og skriftlig eksamen,life is great :D Gjorde jeg og! Også fikk jeg 4,1 i snitt, uten å ha gjort EN DRIT! Muahahaha! Takk til de håpløse lærerene på Thor Heyerdahl vgs!:D Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 hehe, stig: hørte krokeiden sa de:p preka med løken i stad å dem på vk1 kjøretøy i særp skjedde samma ting for:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Har muntlig i morgen. Poooorrrriiiiiiigt. Gleder meg stort. Blir nå deilig å bli ferdig med driten. Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Har teori imorgen, og praktisk på tirsdag.. blir morsomt å se om jeg klarer å huske noe av de to årene som har gått... nå har ikke jeg VK1 eksamen, men VK2 Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pain193 Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Går på kjøretøy i Haugesund, og skal ha tverrfaglig eksamen på fredag. Siter "Samme hva det koster. Så lenge det er billig." - Opel Kadett E Cabriolet 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Har teori imorgen, og praktisk på tirsdag.. blir morsomt å se om jeg klarer å huske noe av de to årene som har gått... nå har ikke jeg VK1 eksamen, men VK2 Hva er egentlig forskjellen på vk1 og vk2 tverrfagelig eksamen? Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Hva er egentlig forskjellen på vk1 og vk2 tverrfagelig eksamen? på vk2 kjøretøy tar man jo fagbrev.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Skal ta examen i vk1 kjøretøy fredan jeg å. Fikk en situasjonsbeskrivelse idag. Er vel ikke likt noen steder vel? det er vel opptil hver enkelt skole om hva oppgavene bli.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg