Raggaren Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Halla bård:p er egentlig ikke no forskjell på eksamene, men jeg har gått tre år på skole imotsetning til vanlig kjøretøy som bare har gått to.. jeg får studiekompetanse og fagbrev, mens de bare får fagbrev etter endt lærlingtid Halla Jon:) Får du fagbrev altså, trodde det var et år i lære for sånne som dere jeg. Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Har en del å gå etter nå, har fått tips fra en kompis som er mekaniker også så trur dette skal gå bra.. birthday Takk for hjelpen :) Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Halla Jon:) Får du fagbrev altså, trodde det var et år i lære for sånne som dere jeg. Må gå et år i lære før jeg får fagbrevet... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PinkFord Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 hadde tverrfaglig xamen idag.. to år læra nu, så e æ forhåpentligvis lakkerar/opprettar:D Siter Jo eldre man blir, jo meir forståelse får man av kunnskapen Sladding ;) Mondeo 2.0SI & Ford Sierra IS '86(Lekebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Må gå et år i lære før jeg får fagbrevet... Ok:) Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg