maxis Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 jeg har hatt 6 trinns getrag kasse ifra bmw i både 240 og 960. intet er umulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 jeg har hatt 6 trinns getrag kasse ifra bmw i både 240 og 960. intet er umulig. Hva er betegnelsen på den kassa? Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 satt på jobb i dag med en annen og tenkte å funderte litt.. i teorien er spakstell løsningen null problem på tko og t56 kassene..MEN, H'en vil bli speilvendt, mao. 1.gir er opp til høyre, og 5. er opp til venstre.. litt tungvindt, men biler med slik kasser er ikke akkurat noe en låner bort i hytt å gevær, så da er det egentlig ett fett spør du meg.. i tillegg vil denne overføringen være 100% tight og presis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 jeg har hatt 6 trinns getrag kasse ifra bmw i både 240 og 960. intet er umulig. Få høre nå :) Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg