Gå til innhold

460 1,8 94mod - *prosjekt*

Ranger emnet

smygel

Anbefalte innlegg

hey..

har kjøpt en volvo 460 1,8li den er så og si strøken.. gått 160 nå å bare litt slitte dempere og litt overflate rust..

dere som leser dette hvet sikkert spec om bilen så jeg gidder ikke skrive det, kjerring bil med 90hk..

min er til og med vit! haha..

men uanz jeg trenger HJELP ass..! hehe.. jeg skal gjøre noen ting med den.. sette på potte, Sportspotte Chrom Fire Shot heter den 549kr fra http://www.mobilsentrum.no

ser ok ut.. håper jeg får den til og passe.

har anlegg 2 12" xplod med kondis og dls mellomtoner og tweeter.. 2stk forsterker..

MEN jeg trenger å:

1, sette på potta

2, lyd isolere bilen

3, ta rusta

så etter hvert:

4, senke den *skifte heele dempærn med senke fjær*

5, trimme den??? men da vil jeg kjøpe meg en turbo motor ;)

5, styling.. da MÅ jeg prøve og lage til noe sjøl...

6, felger.. dyrt, men hjulkapsler = æsj..

7, sort grill..

8, OM alt det her kommer til og sje med volvo`n, så har jeg nok vinni i lotto og da SKAL jeg bare lakere den også..

altså jeg trenger tips/ideèr her!! om jeg får tips så får dere bilder ;) ;) ¨

¨

skal ta masse bilder når jeg får kommet i gang..!

hva syns dere så langt a? høres det greit ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

photobucket ja .. hmm.. skal prøve og finne ut av det tnx:D

Nå begynner det og skje ting her..

til helga skal jeg prøve og ta en del rust ivertfall det verste.. det har jeg bare gjort 1gang tidligere og det var KJAPT gjort med vinkel sliper:P men denne gangen skal jeg gjøre det så bra jeg kan og legge ut bilder underveis..!

også har jeg "bestilt" brukte felger som jeg får neste mnd! 15" med nye lavprofil sommer dekk til 3k hehe.. :D bedre en hjul kapsler..

altså da stryker vi snart punkt 6 og 3;)

etterpå blir det service og om demperne er hele nok så blir det senke fjærer!!! :D noen som har prøvd de fra mekonomen? bra? stive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...