da9el Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 vest eg ikke tar helt feil så må eg ha goldmembership å begynn forza helt fra starten av me en live profil på xboxen vist jeg skal få det like morro som dere?? å tilgang til nedlasting å div??? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 vest eg ikke tar helt feil så må eg ha goldmembership å begynn forza helt fra starten av me en live profil på xboxen vist jeg skal få det like morro som dere?? å tilgang til nedlasting å div??? Du tar nok helt feil ja. Skal bare være å skaffe gold på den kontoen du har fra før av :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 så e kan spæll live me den profiln eg har på forza me alle savingen osv...men eg har en anna profil på xboxn som e live å en som eg ikke får te å bi live?? ka gjør eg da...gold kjæm i posten om et par daga Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 så e kan spæll live me den profiln eg har på forza me alle savingen osv...men eg har en anna profil på xboxn som e live å en som eg ikke får te å bi live?? ka gjør eg da...gold kjæm i posten om et par daga Reaktiverte min live konto nylig.. sleit som faen.. måtte innom nettsiden deres etc... Men fikk det til på en eller annen måte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 nå er alt jeg trenger til live kommet så nå er det bare å finne ut av resten å starte på nytt Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Litt sideveis lek. Og litt til lek. Klassisk low.:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Litt sideveis lek. Og litt til lek. Klassisk low.:-) Og klassisk tabbe. Du må laste ned bildene også laste dem opp på egen server. (http://www.photobucket.com) SÅÅ Lansere dem her Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Litt sideveis lek. Og litt til lek. Klassisk low.:-) Det er bare du selv som kan se bildene når du linker direkte fra forzamotorsport.net. Vi andre får kun se en logo. Gjør som Hansien foreslår så blir det bra :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 er det noen som har en grei bil di ikke bruker lengre å donere bort?? LoftedDaniel23....ska logge meg på etter jobb.... trenger ikke noe svært..jeg takker på forhånd uansett:) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 har foresten starta på nytt me live konto såe..lasta ned alle bilpakkene...likte urquatroon godt....peeeen lyd gleder meg til å tune den Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Oooops. Det visste ikke jeg serru. Prøver igjen. Trofaste tjener`n. Bayer. Grisefin driftebil.:-) Muskelbørsa. Bayere er fine å drifte med.:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Jeg har 660KW i min golf tror jeg. Bruker den til å spinne piruetter med: hvordan fikk du så mange hester inn i en golf ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 hvordan fikk du så mange hester inn i en golf ?? Er vel R32 motor og drivverk.. Maks trimmet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 m3 som jeg nettop ha kjøpt å fiksett etter min smak..fargen er mye mere dyp lilla på min tv Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg