Gå til innhold

Bilder Forza Motorsport 2

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

har ikke nå bil å drifte med!

Da kjører du litt, tjener kr og kjøper/bygger en!

Er ikke noe gøy med spill om en får alt i fanget.

Til syvende og sist må du jo kjøre for å få skills, like greit å tjene kr mens en gjør det!

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da kjører du litt, tjener kr og kjøper/bygger en!

Er ikke noe gøy med spill om en får alt i fanget.

Til syvende og sist må du jo kjøre for å få skills, like greit å tjene kr mens en gjør det!

Og en driftebil er ikke direkte dyr. Kost på en AE86 20 000 så har du en god bil å starte med. Så gi den litt mer special parts etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det! Min første driftebil var en AE86 med pandatema :D

Den har jeg enda. Nå skal jeg ikke snakke for andre enn meg selv, men de bilene jeg har drømt om i spillet og jobbet for å få er de bilene jeg er mest glad i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det! Min første driftebil var en AE86 med pandatema :D

Den har jeg enda. Nå skal jeg ikke snakke for andre enn meg selv, men de bilene jeg har drømt om i spillet og jobbet for å få er de bilene jeg er mest glad i :)

Biler med lite motor som er morsomt å sladde rundt med..

MEN, en ting som er kjedelig.. Etterhvert har man for mye penger.. Så får ikke no særlig relasjon til bilene.. Har vel ca 3mill nå, og går jo nesten ikke ned selvom jeg bygger biler... Men men.. Derfor jeg ofte tenker på å starte på nytt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, høres ikke dumt ut! Jeg er heeeelt blakk, hver bidige gang jeg har cr bruker jeg de på biler. Alle bilene _skal_ være U. Seff fjerner jeg parts etterpå, men jeg skal ihvertfall vite at jeg har prøvd å få maks ut av dem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet, vet du hva som kan være galt?

Har sikkert noe med innstillingene på ruteren din og gjøre. I standar modus er det ofte satt begrensninger på inngående trafikk, som igjen fører til at andre personer kan ha problemer med og koble seg til deg. Dersom du tar kontakt med internettleverandøren din og spør om hjelp til port forwarding, kan de sikkert hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sikkert noe med innstillingene på ruteren din og gjøre. I standar modus er det ofte satt begrensninger på inngående trafikk, som igjen fører til at andre personer kan ha problemer med og koble seg til deg. Dersom du tar kontakt med internettleverandøren din og spør om hjelp til port forwarding, kan de sikkert hjelpe deg.

denne funker og. Portforward.com

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En smule off-topic, men følte at det var et såpass simpelt og lite spørsmål at jeg kan spørre her; jeg eier selv ingen 360, men en kamerat av meg har gått til anskaffelse av en 360 og Forza 2. Han lurer på åssen man kan endre fra miles per hour til kilometres per hour? Vi prøvde å rote en del i options, men fant intet.. det kan hende vi har oversett noe, men..

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider