Gå til innhold

Bilder Forza Motorsport 2

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe nice ja han likte ikke den lille dytten, mulig jeg bremset litt seint... :rolleyes:

det ble ganske stille etterhvert, spess under R3 løpene :)

litt prosjekter...

032.jpg

er ikke den letteste å finne et bra tune til....

033.jpg

men det kommer seg.... er vanskeligere å kontrolere online?

034.jpg

noen la ut en urørt en på a.h. til 70k buyout... lvl 5 :tannløs:

andre biler som er blitt luftet:

031.jpg

GTR grip bil

030.jpg

en Toyota/lexus?

029.jpg

en camaro som jeg likte helt til jeg oppdaget hva dem hadde gjort på bakparten...

028.jpg

samme bilen som jeg bruker bilde av her (avatar) men i ny drakt :)

027.jpg

også en bil jeg kjøpte pga utseende :)

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, ja er gøy med historier. Det blei vel mer og mer stille, jo mer vi kjørte. Måtte vel konsentrere seg vettu. Var mer morro i starten og mer konkuranse til slutt :D

Så igår kjøpte jeg meg en del A850 FWD biler og ett par AWD.

Nå er jeg klar for mer løp vettu..

Var kul lakken på den sprintern krepsn. Du har ikke lyst å låne den bort til meg da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, ja er gøy med historier. Det blei vel mer og mer stille, jo mer vi kjørte. Måtte vel konsentrere seg vettu. Var mer morro i starten og mer konkuranse til slutt :D

Så igår kjøpte jeg meg en del A850 FWD biler og ett par AWD.

Nå er jeg klar for mer løp vettu..

Var kul lakken på den sprintern krepsn. Du har ikke lyst å låne den bort til meg da :D

den er ulåst så er bare å sende meg en trueno så er det fort gjort ;)

var litt morsomt å kjøre AWD og vinne for en gangs skyld hehe

må jo legge ved et bilde:

026.jpg

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og spør deg selv hva nytten med positiv camber er...

Beklager, feilskrivning av meg;) mente omvendt på positiv og negativ ;)

Men positiv, blir jo feil når nederste halvdel "peker" mot hverandre, og verfall om han kjører 90% positiv, så har man jo nesten ikke dekkflate som er på bakken (har man forsåvidt ikke om setter 90% negativ heller), og bilen vil ikke oppføre seg i sving med positiv. Har man negativ så lener bilen seg på dekka i svinger, og har mere grep på yttersiden i den retningen bilen svinger, noe man absolutt ikke har med positiv.

Og grep er faktisk veldig viktig i drifting og, selv om man spinner/bruker opp dekka. Men kjør på med positiv om du syns har mere kontroll på bilen med det :tannløs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa gutter å jennter. Da er det reportasje fra ett nytt løp fra igår. Vi kjørte alle FWD biler, og det blei veldig likt gjennom cuppen. Blei mye posisjons bytting. :D

Men back to the race. Her er starten..

forza01-1.jpg

Det går ikke mange meterene før det blir trangt å nært.. Litt for nært kanskje. Hihi..

forza02-1.jpg

Første sving går bra for alle, men her er vi fortsatt veldig nærme. Daniel er så nærme hoccy att det hadde vært kontakt på ekte.

forza03.jpg

Hoccy får litt dårlig linje og går uttom, daniel griper sjansen å susa forbi..

forza04.jpg

Par svinger ned så går det meget dårlig for hoccy igjenn. Blir en fin drift på gresse, så tifosi kommer ellegant med golfen å overtar..

forza05.jpg

Og jeg sniker inn min xbox som jeg har herja med,, Razberry med blåe flakes.. Hehe.

DSCF0098-4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja du. Bytta til to 60mm multi led vifter og putta dem på 12v.

Bråker men suger ut godt med varme ja.

Beklager en feil ved forige post. Tifosi kom seg ikke forbi, hoccy kom akkurat på banen igjenn å det blei kontakt..

forza06-1.jpg

I sisste sving så er ikke det så veldig stor avstand. Så dere ser det er ganske like biler på prestasjon.

forza07-1.jpg

Første sving på andre runde har det blitt litt mindre luke, og jeg ser jeg har en bulk i døra,,:eek:

forza08-1.jpg

Hoccy drar også innpå, Ser han lurer seg rundt første sving her.

forza09-1.jpg

Skjer ikke så mye denne runden. Men her har jeg akkuratt vært i grus'n, og daniel er på vei i grus'n. Følger akkuratt samma sporet.

forza10-5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoccy er da uheldig igjenn, eller glemte han det var den lange versjonen :tannløs:

forza11-3.jpg

Han snur brått med hjulspinn å hele pakka på vei ut på banen igjenn,, men hvem er det på toppen. Kan det være tifosi

forza12-3.jpg

Joda det var det. Og igjenn er uhellet ute. Hoccy kommrt akkuratt innpå og treffer tifosi. Ser jo mer ut som att hoccy's carkiller blir kjørt over å han får hjulløft :respect

forza13-3.jpg

Litt lengere frem i sisste sving bremser jeg litt for lite og farten er for stor. På tide å ta seg en tur i grusen. Daniel ser jo grusskyen å får blod på tann..

forza14-2.jpg

Bak er dem nærme der og. Så det er mulighet for en kamp der.

forza15-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider