Gå til innhold

Bilder Forza Motorsport 2

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Første sving på 4 runde begynner det å bli ganske tett mellom meg og daniel. Ellers skjer det ikke noe spesiellt mellom oss den runden. Noe små feil her å der.

forza16-2.jpg

Og dem andre ligger tett, men tifosi bommer litt på nedbremsing og kommer litt langt ut her..

forza17-2.jpg

Litt lengere nedi bakken kjører begge rett ut i grusn..

forza18-2.jpg

Men denne gangen kommer gti'n seg forbi utn å bli truffet.

forza19-1.jpg

Nesst sisste runde gir jeg gass for tidlig og går uttom curvsen.

Da får daniel sjansen og går i tet..

forza20-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Daniel kommer seg ikke langt, å jeg ligger og presser godt

forza21-1.jpg

Ikke i siste sving kommer han seg unna..

forza22-1.jpg

Hoccy drar ut for 4\5 gang igjenn. Ser mer ut som att bilen er ramme skjeiv og har parkert :D

forza23-1.jpg

Her kjemper vi vidre som nå tullinger

forza24-1.jpg

Presse blir for stort å en liten tur på curvs\grus er nok til plass bytte igjenn.

forza25.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoccy er da uheldig igjenn, eller glemte han det var den lange versjonen :tannløs:

forza11-3.jpg

Han snur brått med hjulspinn å hele pakka på vei ut på banen igjenn,, men hvem er det på toppen. Kan det være tifosi

forza12-3.jpg

Joda det var det. Og igjenn er uhellet ute. Hoccy kommrt akkuratt innpå og treffer tifosi. Ser jo mer ut som att hoccy's carkiller blir kjørt over å han får hjulløft :respect

forza13-3.jpg

Det var uflaks ja, med minimal downforce bak så er den Dodgen en dreven drifter når dekka bak først slipper taket. Umulig å endre retning der med andre ord. Hjulspinn er ett must!:tannløs:

Må bare si unnskyld til Tifosi om han følte at det blei litt mer destruction derby enn racing der :pimp

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var uflaks ja, med minimal downforce bak så er den Dodgen en dreven drifter når dekka bak først slipper taket. Umulig å endre retning der med andre ord. Hjulspinn er ett must!:tannløs:

Må bare si unnskyld til Tifosi om han følte at det blei litt mer destruction derby enn racing der :pimp

Det går bra... Liker ikke å ha røde penalty tall oppe ved rundetida, så jeg kutter kanskje litt mindre enn andre. Dermed er jeg noe mer forsiktig også. De medførte at jeg fikk en del dytt bakfra her om kvelden, men men... that's racing... Ga vel noen selv også, etter hvert som jeg gikk litt lei.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reportasje fra samme cupen som Turbo Fever viste bilder fra, dette var det siste løpet om jeg ikke husker helt feil.

Race4.jpg

Her i første sving, Hoccy, M40Turbo, LoftedDaniel og foreløpig til slutt Tifosi.

Race5.jpg

De neste svingene går bra for alle, og på neste strekke ligger jeg og M40 helt jevnt på hele strekka. Akkurat på slutten blir det en litenkontakt mellom oss to som gjør at jeg ikke får den riktige bremsinga mi, og det går rett fram.

Race6.jpg

Da får jo alle kjørt forbi, og jeg kjører i kontra på kontra helt til neste sving.

Race8.jpg

Jeg rekker jo ikke å brense der heller så det blir jo enda en kontra...

Race9.jpg

Lenger framme har M40Turbo og Daniel hatt en liten foight, som ender med at M40 tar rallysporet i den svingen. Daniel kommer seg forbi.

Race10.jpg

Like nedenfor har M40Turbo ørlitt flaks som greier å unngå dekka i siste sekund.

Race11.jpg

Noen svinger etter på neste runde har M40Turbo igjen ledelsen på Daniel, men dette varer ikke lenge da Daniel tok en PIT-manøver litt ute på andre runde.

Race16.jpg

Den siste svingen skulle vise seg å være vanskelig, for Tifosi kjørte ut og åpnet veien for meg som fortsatt lå på fjerdeplass.

Race12.jpg

I ett desperat forsøk på å komme forbi Daniel bremser M40 for sent inn i denne svingen, og snurrer flere ganger.

Race13.jpg

Han søker så til nærmeste vei for å komme seg videre i løpet. Han har fortsatt andreplassen, men se hvem som kommer rundt hjørnet! Jo, det er Hoccy og Tifosi.

Race14.jpg

Neste gang er ikke M40Turbo så heldig med denne svingen. Her græsjer han og snurrer ett par ganger, noe som gjør at jeg og Tifosi kan stikke forbi.

Race15.jpg

Det siste som skjer er litt fighting mellom M40Turbo og Tifosi, der Tifosi tar en PIT-manøver på M40. Resultatet ble som følger:

1. LoftedDaniel

2. Hoccy

3. Tifosi

4. M40Turbo

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha kor bra. Var planlagt å komme så nærme veggen der vettu...

Var ikke så bra det løpe der for min del, men mye bra fighting. Ikke lett på en så smal bane.. Rart daniel kommer bra i den sisste svingen, siden bilen hans er stiv som en pinne... Må kjøre mer snart :D Brae bilder ja

kjør spore som ikke e så hompete;)

-99 Subaru legacy stv

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke noe god kveld for meg heller akkurat. Var aldri med på å fighte om noe race seier, men men... Har blitt for vant med lette seiere på "Ringen", 90% av onlineracene mine har vært der. A klassa er utrolig fin å kjøre, spesielt med reglene som gjelder i "FTC" kategorien. Blir som regel jevne løp.

Jeg vil alltid slite på baner med lange rettstrekker, siden jeg primært bygger og bruker biler for mer tekniske baner.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg logga inn me GT'n min lell gitt. Kommer med 5 bilder som en liten smak på hva vi har gjordt idag da... HEHE

Her har vi da starten. Synn det blei 4 bare,, meg daniel, krepsen å tifosi.. en civic, golf mkII og to astraer... "host kremt"

forza01-2.jpg

I første sving skjer det første bytte av plasering. Tifosi kommer seg på innern og går forbi krepsn og daniel. Jeg er jo på skogstur. Astra vettu..

forza02-2.jpg

Mot slutten av svingen antar jeg att daniel gir flat fjøl med astraen som fører til att den begynner å trekke utover. Å der er jo krepsen så dem får litt nærkontakt ja.. Men det gikk bra.

forza03-1.jpg

Som dere ser så sattses det bra her. Daniel sattser litt på innern av svingen så grus skyen står. Blir veldig nærme å tar nessten rommpa av golfen. Å jeg er jo litt bak.

forza04-1.jpg

Her er sattsinga gått litt over bord, havner jo på to hjul i svinga. Da er det på tide å roe ned litt :driving

forza05-1.jpg

Enjoy, sjekk om det blir mer imårra

Lenke til kommentar
Del på andre sider