Gå til innhold

Bilder Forza Motorsport 2

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blei ikke noe av tt hoccy kom seg forbi, var litt kontakt med opeln. Men mustangen er litt lett på rompa å sladder litt att og frem i disse svinga.

forza01-4.jpg

I nesst sisste sving kommer opeln på innern. Men det blir kontakt igjenn her nå

forza02-4.jpg

Tro om det kan ha nå å gjøre med grusskyen å røykskyen etter meg å tifosi :D

forza03-3.jpg

Begge tar en tur i grusen vertfall her

forza04-3.jpg

Tifosi gjør en liten feil så kommer han langt ut i svingen. Da kommer jeg meg litt nærmere vertfall

forza05-3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den feilen tar jeg tifosi igjenn å passerer på yttersiden.

forza06-3.jpg

Det blir trangt ned mot svingen, men det går bra her.

forza07-3.jpg

Det samme kan ikke sies for tifosi som får en dårlig linje å sein nedbremsing. Går litt for me redd frem. Jeg kaster meg ned på innern å forbi.

forza08-3.jpg

Lengere bak skjer det ting med daniel å hoccy. Opeln er på vei forbi på yttern her. Kjører hard hr, ser framhjulet går langt opp i hjulbuen... :)

forza09-3.jpg

Han drar ifra, på grunn av mere grep. Ja hoccy ar jo en uber sterk motor i merca si, så han spinner sikkert mer enn opeln..

forza10-7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inn i første sving på sisste runde er det tett som alltid.

forza01-5.jpg

Ut av den svingen drar jeg like gjerne en drift, tro hvor lurt det er med en civic i ræva :D

forza02-5.jpg

Nei se her ja, kommer civicen. Var han ikke imponert av driften min han da siden han passerer..

forza03-4.jpg

Stenger døra for meg akkurat her. Det går akkuratt.

forza04-4.jpg

Men det er ikke mye omm å gjør på distansen vår her da.

forza05-4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I nesst sisste sving kommer jeg for langt inn av utgangen. Kommer å dullter i dekke til tifosi såvidt her. "SORRY" Vet ikke om det betydde no på resultatet.

forza06-4.jpg

Nedover streka er det så likt så det kan bli altså.

forza07-4.jpg

Men det går ikke å ta den civicen på utgangen, for den er litt stærkere. Min rx har 295hp mens civicen hadde 334hp ca.

forza08-4.jpg

Å ved målstreken jubler jo publiken av resultatet. Uten den karen nede til venstre. Ser ut som tommla er rettet ned der.

forza09-4.jpg

Som dere ser var det ikke store avstanden til slutt.. :( hihi

forza10-8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når kommer det flere bilder fra løp? :D

syns det ble stille her.. så da legger man ut noen bilder... hehe

Civic

043.jpg

kom under 1,24 på atlanta long ;)

sladdekasse:

042.jpg

noen ganger vil man bare he det gøy :)

noe utenom det vanlige....

041.jpg

tror den kom ganske langt ned på 57 tallet på mugello short?

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det tilbake til å ta litt bilder fra løp.. Dette er fortsettelsen fra serbringløpet..

I første sving går jo alt ganske bra, uten om ett par ganske dårlige linjer da. Hoccy stikker jo ivei her da..

forza01-6.jpg

Det blir veldig raskt ganske tett i nesste sving som forvenntet.

forza02-6.jpg

Rett etterpå tar jeg daniel på innern i nesste sving..

forza03-5.jpg

Så finner jeg ut att du mister grep når du slippstreamer, så min bremsedistanse kom til å bli litt for lang. Da drar jeg bilen litt til venstre for å ikke ta hekken til hoccy. Daniel kommer langt på venstre og tar en litt annen linje enn meg. Eller så har han og bremset litt seint. Så jeg får en liten dyttert.. :D

forza04-5.jpg

Daniel er på vei tilbake til sporet, men glemmer å følge med eller tenke over en bil bak. Krepsen kommer jo på innern å der blir det kontakt..

forza05-5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den kræsjen går veldig bra og ender ikke med att noen havner uttafor. Tfonz i hæla og nå

forza06-5.jpg

Siden jeg kom ut på sideveien var jeg på fullt kjør inn igjenn.

Og jeg gjør samme feil som daniel. Ser krepsen men tenker ikke på sisstemann som også er der. Selv om jeg var litt til venstre var det ike nok. Jeg kutter snuten på civicen hans :( SORRY

forza07-5.jpg

Da er jeg på jakkt etter krepsen. Men her kommer sports fcusens instinkter inn å må visst en tur på gresset.. :D

forza08-5.jpg

Her igjenn får den ett behov for å klattre på curvs å ut på gresset.

forza09-5.jpg

Sammtidig så har opelen til daniel fått det samme symtomene på å ha lyst ut på gresse..

forza10-9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi tre kommet sammen. Slik det bruker å være. Tett racing

forza11-6.jpg

Overtar krepsen på innern i sisste sving :D

forza12-5.jpg

Det kjørest hard og vi bruker hele banen og litt til. Krepsen kommer i støvet mitt her. Rart i følger samme linje av og på banen.

forza13-5.jpg

Da var det på tide med daniel da. Nå blir det en fight vettu..

forza14-4.jpg

Kjører forbi han her, men tro om det holder da. Hvem har best linje tro.

forza15-4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holdt ikke. Daniel har bedre linje å mer fart. Så han kommer seg forbi å unna han.

forza16-4.jpg

Men det går ikke lenge før vi er veldig tett igjenn. Kjemper som bare det vettu...

forza17-4.jpg

Men i sisste sving er daniel best hver gang. Av og til kommer man ganske nærme den veggen i midten eller på slutten av svingen

forza18-4.jpg

Dejavu :D Tar daniel på samme plass og på samme måte igenn..

forza19-3.jpg

Og denne gangen holdt det. Men litt frem får jeg en dytt. Trokke han likte den forbikjøringa.. Nei da. Var att ene hjule mit var oppe på curvs, og det førte med att bilen min bremmsa litte rann opp. Nokk til att han dulta i meg. Så da blei det breisladd ja :D

forza20-3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det holder. Eller om han slapp gassen litt siden jeg fikk en dult.. Hvem vet,,,

forza21-3.jpg

I denne svingen så bremser daniel litt seint å da havner man uttafor curvsen.

forza22-3.jpg

Når slikt skjer blir mann litt irritert å bare bryter bilen inn på banen igjenn.. Daniel tar sikkelig hardt i da. Opp på to hjul å greier

forza23-3.jpg

Bare for å ende opp i en sladd å tar med seg en cone eller to..

forza24-3.jpg

Helt til slutt i sisste sving får krepsen en stygg sammenstøt med dekkveggen..

forza25-1.jpg

Til slutt en teaser på nesste løp. Og om dere synnst det er mye bilde av bare meg å daniel, så er det på grunn av att det var der det skjedde noe.. Hoccy var i tet fra start til slutt, å bak var det for stor luke for att noe skulle skje ...

forza26-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider