Gå til innhold

Bilder Forza Motorsport 2

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

hm titta nettop på en del videoklipp på youtube.. kan ikke si at dette er I NÆRHETEN av virkelig å kjøre.. og ikke på langt nær likt LFS..

for meg virker dette veldig NFS aktig

Og dette har du helt rett i. Er nok ikke samme kjørefysikken i forza 2 som LFS har. Men dette er fordi Turn10 prioriterer å ha med litt forskjellige baner, en haug med biler, mulighet for å trimme, style og tune de.

LFS slår kun forza 2 på det med kjørefysikken.. Forza 2 har alt annet..

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vurderer å kjøpe meg x360 + forza 2 :) ser skikkelig moro ut.

Men er litt skeptisk... har spilt lfs i 1 år og syns fysikken der er konge. prøvde forza i 10 minutter en gang, og i forskjell var fysikken helt ræva syns jeg. klarte ikke engang holde meg på veiene :P etter det spilte jeg aldri mer forza. Ble rett og slett skuffet.

regner med at det blir litt annerledes etterhvert som jeg lærer meg å kjøre. men førsteinntrykket mitt er ikke så bra. er fysikken grei nok, eller er det litt NFS-aktig sånn som han ene over her sa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er litt skeptisk... har spilt lfs i 1 år og syns fysikken der er konge. prøvde forza i 10 minutter en gang, og i forskjell var fysikken helt ræva syns jeg. klarte ikke engang holde meg på veiene :P etter det spilte jeg aldri mer forza. Ble rett og slett skuffet.

regner med at det blir litt annerledes etterhvert som jeg lærer meg å kjøre. men førsteinntrykket mitt er ikke så bra. er fysikken grei nok, eller er det litt NFS-aktig sånn som han ene over her sa?

kjør til du lærer deg det..da har du mye morro framover...er ikke i nærhetn av nfs..han leker bare verdensmester pga han e rå å ratte i virkeliheta ;)

-99 Subaru legacy stv

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde spille vært så virkelig så du vil ha det til så ville sikkert salgstallet ha vært mye mindre. Å det att du ikke greide å halde deg på vegen er kanskje ikke spillets feil men din feil. Att du ikke hadde prøvd nok. Er det for vanskelig så gidder ikke folk å kjøre så enkelt er det.

Å sammenligne det med nfs er jo på tryne da. Da må du jo sammenligne alle bilspill med nfs omtrendt. Du må sitte litt lengere enn 10 min får å få en feel av spille.

Sett deg ned å test pro street da får du teste ellendi fysikk da.

Så test forza eller gt 3, 4, 5 når det kommer. Så får du kommentere om det er likt. Liker du ikke hvordan driftingen fungerer da kan du teste med litt gripp raceing. Det gjorde jeg etter 1,5år med drifting. Gikk som det suset med en gang.. Etter en uke var folk jeg kjører med like gode å berde enn meg.

Annbefaler deg å teste det, eller vennte til 23okt til forza 3 kommer hihi. Da med 6trins girspak støtte å clutch.. Mhm mhm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde spille vært så virkelig så du vil ha det til så ville sikkert salgstallet ha vært mye mindre. Å det att du ikke greide å halde deg på vegen er kanskje ikke spillets feil men din feil. Att du ikke hadde prøvd nok. Er det for vanskelig så gidder ikke folk å kjøre så enkelt er det.

Å sammenligne det med nfs er jo på tryne da. Da må du jo sammenligne alle bilspill med nfs omtrendt. Du må sitte litt lengere enn 10 min får å få en feel av spille.

Sett deg ned å test pro street da får du teste ellendi fysikk da.

Så test forza eller gt 3, 4, 5 når det kommer. Så får du kommentere om det er likt. Liker du ikke hvordan driftingen fungerer da kan du teste med litt gripp raceing. Det gjorde jeg etter 1,5år med drifting. Gikk som det suset med en gang.. Etter en uke var folk jeg kjører med like gode å berde enn meg.

Annbefaler deg å teste det, eller vennte til 23okt til forza 3 kommer hihi. Da med 6trins girspak støtte å clutch.. Mhm mhm

akkurat som eg sku ha sagt det sjøl;)

-99 Subaru legacy stv

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider