Gå til innhold

Bilder Forza Motorsport 2

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jaja da er det klart for racerapport igjen da! Eneste replay jeg har fra i går.

vintage.jpg

Teten tas av meg som lå i første startspor og har en meget startkjapp Ferrari 246GT Dino. Resten av feltet, bestående av diverse BMW og Camaro, småkrangler litt.

Vintage2.jpg

I første og andre svingen er jeg derimot litt uheldig og jeg blir tatt igjen av M40Turbo.

Vintage3.jpg

Litt lenger oppi så kan det se ut som om vi ligger og drifter, men faktim er at jeg var litt optimistisk i nedbremsinga og resultatet er at vi begge to snurrer. Da kjører jo selvsagt alle forbi og jeg og M40 ligger på de to siste plassene. Opphentingen starter!

Vintage4.jpg

Den første som blir forbikjørt er Furyton som hadde en lei tendens til overstyring i Camaroen sin.

Vintage5.jpg

Deretter blir det litt kniving nedover langstrekka mellom meg og M40Turbo, noe som resulterer i at han får yttersvingen i svingen etter langstrekka, og kommer utpå grusen.

Vintage6.jpg

Nå er vi tre stykker samlet i teten, GTFIVE, vif123 og meg.

Vintage7.jpg

vif123 gjør en liten feil som gjør at jeg får muligheten til å kjøre forbi, men han begynner å presse meg litt! Uansett så kommer jeg meg forbi trygt. legg også merke til M40Turbo som lurer bak der.

Vintage8.jpg

Han gjør derimot alt for å komme forbi igjen, og tar i litt mye i tredje siste sving, han bulker såvidt borti bakskjermen min for så å skli helt ut i sandfella. M40turbo kommer også forbi!

vintage9.jpg

Da var det bare GTFIVE igjen. Jeg presser på hardt i svingen så han får en sladd. Da var det bare for meg og M40Turbo og kjøre forbi!

Fin opphenting :respect

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider