Gå til innhold

Bilder Forza Motorsport 2

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok. Har en Delta jeg også, A720, hvis jeg husker riktig, og den sitter skummelt godt, enda jeg ikke har tuna den noe.

 

BILDE

 

 

Bilen har vel bare 186 KW hvis jeg husker riktig, modifisert spesielt for den turneringen.

 

Hehe.. Høres kjent ut.. Brukte min i 3-4 forskjellige turneringer med hk krav.. Men får se hva det blir til etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at du har fått dreisen på S14 da, har du modifisert den noe ?

Eller har du bare blitt vant til den?

 

Den er ganske stiv bak og jeg rakk ikke å teste den på humpete vei, så mulig den må mykes opp litt bak, bare så det er sagt :)

 

Og akkurat nå driver jeg å lager en hårete klasse D banebil. En D bil klarer aldri å oppnå toppfart (før svingen kommer uansett) så jeg har drevet den om, toppfart 150 og 205. Jeg skal lage mange oppsett for forskjellige baner. Jeg jobber nå med å få den heeelt balansert (ikke understyring eller overstyring).

Prøvde den kjapt på et online race i går, eide alle haha :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at du har fått dreisen på S14 da, har du modifisert den noe ?

Eller har du bare blitt vant til den?

 

Den er ganske stiv bak og jeg rakk ikke å teste den på humpete vei, så mulig den må mykes opp litt bak, bare så det er sagt :)

 

Og akkurat nå driver jeg å lager en hårete klasse D banebil. En D bil klarer aldri å oppnå toppfart (før svingen kommer uansett) så jeg har drevet den om, toppfart 150 og 205. Jeg skal lage mange oppsett for forskjellige baner. Jeg jobber nå med å få den heeelt balansert (ikke understyring eller overstyring).

Prøvde den kjapt på et online race i går, eide alle haha :D

 

Endret hele oppsettet jeg.. Klarte ikke å kjøre med ditt oppsett... Så satt først tilbake til default, så har jeg satt på 95% sperre (acc/deacc), senket maks (kun pga utseendet :p), så noe stivere dempere, en del stivere stag foran, litt oppstivet bak. Endret litt utveksling, satt på litt flere deler etc.. Kjører med litt toe in foran, og ca -0,5 i camber..

 

 

MEN, s14 var sykt stabil i forhold til det jeg var vandt til.. Kan gjøre det jeg vil med den nesten :p

 

 

Noe sier meg at du mener at Jaggisen er morsom, men helvete? ;)

 

 

Kommer no bilder av mine banebiler etterhvert.. Må få tid til å fikse på dem først.. Skal ha rå d/c/b/a/s banebiler... (enklere med d-b enn a og s..).. Det jeg tar som utgangspunkt er lav vekt... Og godt grep med bra understell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggisen er vrien å kjøre ja, hehe, har bare kjørt litt men. skal prøve litt mer etterpå, så sender jeg tilbake.

Ja, Linddrift S14 min er og kanskje en av de lettere å kontrollere.

Også S13 er veldig god å drifte med :)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Najjs den Silver Surfer!!

 

ChryslerTallon1d.jpg

ChryslerTallon1c.jpg

ChryslerTallon1b.jpg

ChryslerTallon1a.jpg

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt eller Momo?

 

 

Det er MANGE fete biler som går BRA!

 

 

Men jeg sjekket litt på auction house i går, så samme designet på 30 forskjellige biler :S

 

Solgte vel en av 5 biler med ett visst design i natt selv forresten... (lambo)

 

 

(skriver bak istedenfor nummerplate hvilket nr hver bil er, og hvor mange som er i serien (1/5)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår