Gå til innhold

Bilder Forza Motorsport 2

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Du legger dem først opp gjennom funksjonen i Forza, så går du inn på forzamotorsport.net, lagrer bildene på pc'en din, så legger opp på imageshack/photobucket eller lignende :)

Obs, kun 5 bilder kan legges opp på forzamotorsport om gangen.. Hvis du legger opp fler, så forsvinner de som er eldre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dyrt eller Momo?

Det er MANGE fete biler som går BRA!

Men jeg sjekket litt på auction house i går, så samme designet på 30 forskjellige biler :S

Solgte vel en av 5 biler med ett visst design i natt selv forresten... (lambo)

(skriver bak istedenfor nummerplate hvilket nr hver bil er, og hvor mange som er i serien (1/5)

De duper bila og river av liveriene og bare importerer det på alt som er også selger dem og tjener en million eller to om dagen. Kanskje mer. Jeg kjøpte en låst "ekte" utgave, og betalt litt over 100.000,-

Kommer en patch snart men intil da bør man ikke legge opp noe på auction house som man har brukt MYE tid på og som er verdifullt.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var nettop og prøvde Forza 2 hos en kompis (får mitt iløpet a uka), så nå har jeg ett spørsmål...

Hvordan i granskauen klarer dere å få hjemmelagde skins til å bli sååå bra???? de jeg prøvde meg på ble bare rooot!

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde meg en rask "club"-bil... :)

AudiRS61a.jpg

AudiRS61b.jpg

AudiRS61c.jpg

AudiRS61d.jpg

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å få littegranne dreisen på livery editor, denne lagde jeg i går på ca 50 minutter.

893.jpg

894.jpg

Den blir lagt ut for salg på auction house i dag et par ganger :)

Skal også lage samme design på et par andre biler.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider