Gå til innhold

Bilder Forza Motorsport 2

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmmm..merkelig dette med at spillet plutselig ikke vil la seg lese..når maskinen har stått stille ett døgn, så får jeg spilt noen runder igjen, før den slår seg vrang og nekter å la meg spille mer..

men om jeg f.eks. setter inn Gears of War cd`en min, så funker det som bare det..

Skal prøve cd`en i en annen xbox før jeg evt. reklamerer på den, kan godt hende det er maskina mi som holder på å ta kvelden.. :(

 

Colli: nei, kvitteringa kasta jeg med en gang..kan vel si at jeg angrer litt nå:P

 

Ser også at det var en til her inne som har fått det samme problemet som meg, kan godt hende det er overoppheting som det ble sagt men..om det er flere som opplever det samme, vær så snill å si fra..da skal nemlig turn10 få seg en koselig mail fra meg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, råtøft...kommer noe lignende fra meg også..har hatt en ide lenge nå:D

Har et pra nye bilder, sorry for at det bare er av S4en min, men det er yndlingbilen min nå..hehe, satt på alt av værsting-deler til 2,7 Biturboen!

 

Nedbremsings-forbikjøring

34a82cbe-79ae-4b74-9e95-943757dfba3.jpg

litt firhjulsladding er alltid kjekt:D

c54d80f8-f1e0-4b62-b1a9-c02ec3373c9.jpg

Monterte "dirty-tricks" allà Flåklypa på S4en da...hehe (eller bare en liten skade på motoren:S)

53f7ff52-568c-4cf0-8e5b-270b6fa2ce0.jpg

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se bakhjulene! Crx med S2000 motor og rwd med største turboen og intercooleren og ellers dønn orginal med 195/60/14 hjul! hahaha!

CRX%20RWD%20Drifting.jpg

 

Va tycks? :P

CRX%20RWD%20Drifting%202.jpg

 

Skulle ta henne men kom ikke lengre...

CRX%20RWD%20LOL.jpg

 

Så M3'n min til slutt her =) Max trimma ;)

e36%20m3.jpg

 

På en fin sleng på Maple Valley =)

e36%20m3%20Drift.jpg

 

Må jo få med M3 merket her og =)

e36%20m3%20drift%20bak.jpg

 

Kommer mer etterhvert! Enjoy the game! :D

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens pics:

 

Corvette Guldstrand, en bil som det ikke er vanskelig å få sladd med!

Gullstrand2.jpg

 

Deltaen min.

LanciaDelta3.jpg

 

En morsom sak jeg fant på Auksjon.. En ganske så enkel tegning, men du verden så morsom!

Futurama.jpg

 

Bilen i aksjon etter at jeg fikk trimma'n litt.

Futurama2.jpg

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår