Somme Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 der var der bilder fra igår ja :P morsomt selv om jeg ikke skjønte hva dere holdt på med da jeg ikke hørte hva dere sa i micene :) Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 noen som har tips til hvordan jeg lett tjener penger? hver gang jeg skal bygge meg en bil, må jeg kjøre 10 løp osv. er så kjett. Ikke bruk opp alle penga på trim :P Kjører jo like bra både med og uten turbo på nda bilen min så har jeg: Race intake Race fuelsystem Race cams and valves sport engine block sport intercooler Sladder som en drøm den :P eller så kjør ferdig hele endurance races. Du får mye for vært løp (Spesielt vist du kjører selv) + at du får 970.000cr (mener jeg) når du har kjørt alle løpa ;) For å kjøre det siste løpet så må du være på level 50, så i mellomtia så har du tjent mye penger :) Nok OT nå !! Bruk Forza motorsport 2 tråden vist du lurer på noe Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 For å komme tilbake på til Topic, her er litt fra driftingen til meg og Airbrush... Biltilsynet var på plass, (den frekke ungdommen i hvit RSX har nå mistet lappen:D) Biltilsynet fant også ut at det var mye morsommere å skli litt:) Nærme storkrasj her, takket være godkjente bremser og dekk fikk jeg bremset vekk fra ulykkesbilen:) Biltilsynet-merca har nå fått seg ny motor, 5,5liters V8 fra SLR med kompressor;) Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Søren så mange som kjører nå da, får ikke vært med på noe jeg.. :( Får se om det blir tid over helga.... Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Lekte meg med diverse instillinger på " kameraet " Her er en bil jeg anbefaler alle å prøve å drifte med. Du blir overasket hvor lett den er å drifte med ! *Trommevirvel* Vi i hæren har utviklet en helt ny kjøremåte Derfor ser det ut som det mangler et sete (Bug for sattan :s) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgrimsen Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Okay... Dette ser fett ut, men er nybegynner på Xbox 360 og trenger hjelp til å komme i gang. Kan ikke noen lage en egen trad om hvordan komme igang med drifting i Forza 2??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Okay... Dette ser fett ut, men er nybegynner på Xbox 360 og trenger hjelp til å komme i gang.Kan ikke noen lage en egen trad om hvordan komme igang med drifting i Forza 2??? http://www.bilforumet.no/bilspill/154045-forza-motorsport-2-a.html Feil tråd for det... Dette er til bilder... Men, sett på sperre, og prøv deg frem :).. Tar en del timer å få god kontroll på bilene, så er bare å starte.. Men ikke overdriv effekten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 hehe hansien, det er greit å kaste ut et sete for å spare vekt altså, men man bør kanskje ikke kaste ut førersetet :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 hehe;) . Hvordan går det Momo ? Ur missed in the drifting part u know. Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 hehe er jeg? :D Kommer et bud og henter boksen min i dag. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 prøvde meg litt på fobo sin rx-7 her på forumet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisaa Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Den ble ikke du den:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 hehe hansien, det er greit å kaste ut et sete for å spare vekt altså, men man bør kanskje ikke kaste ut førersetet :D Vi i NDA (Norwegian Drift Army) har utviklet en spesiel robot til å kjøre for oss Men den er fortsatt under utvikling så vi må desverre ha med en person når vi er ute å testkjører bilen og roboten Roboten har en stygg uvane med å gi på for mye inn, gjennom og ut svingene så bilen kommer sideleng, og det hender at den snurrer.. det vil vi ikke ha noe av når vi er i felten da det kan skille mellom overlevelse og død :bambam: ! Da dette er topp hemmelig informasjon så må jeg desverre drepe dere alle. hi hi hi Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg