Gå til innhold

Bilder Forza Motorsport 2

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noen som har tips til hvordan jeg lett tjener penger? hver gang jeg skal bygge meg en bil, må jeg kjøre 10 løp osv. er så kjett.

 

Ikke bruk opp alle penga på trim :P Kjører jo like bra både med og uten turbo

på nda bilen min så har jeg:

Race intake

Race fuelsystem

Race cams and valves

sport engine block

sport intercooler

 

Sladder som en drøm den :P

 

eller så kjør ferdig hele endurance races.

Du får mye for vært løp (Spesielt vist du kjører selv) + at du får 970.000cr (mener jeg) når du har kjørt alle løpa ;)

For å kjøre det siste løpet så må du være på level 50, så i mellomtia så har du tjent mye penger :)

 

Nok OT nå !!

 

Bruk Forza motorsport 2 tråden vist du lurer på noe

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å komme tilbake på til Topic, her er litt fra driftingen til meg og Airbrush...

a8c54419-0d45-431b-8977-135f0310a89.jpg

aa35a44c-62fe-42e5-937e-c4fe86f0694.jpg

 

Biltilsynet var på plass, (den frekke ungdommen i hvit RSX har nå mistet lappen:D)

3db8901c-3463-4f8b-bbe6-2d5157b4f6f.jpg

Biltilsynet fant også ut at det var mye morsommere å skli litt:)

bf71d0a1-1f44-4261-ae77-85b6d3bd3ce.jpg

Nærme storkrasj her, takket være godkjente bremser og dekk fikk jeg bremset vekk fra ulykkesbilen:)

26e4f163-7e34-4143-a4da-2989e66d3ab.jpg

f52a5dea-0e36-4cb7-a4d4-2f0f47c5f9b.jpg

Biltilsynet-merca har nå fått seg ny motor, 5,5liters V8 fra SLR med kompressor;)

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekte meg med diverse instillinger på " kameraet "

07cf926c-e657-4700-986a-2bb59f40086.jpg

 

Her er en bil jeg anbefaler alle å prøve å drifte med. Du blir overasket hvor lett den er å drifte med !

*Trommevirvel*

 

f1dbee90-5564-47ec-964b-b8202111818.jpg

 

 

Vi i hæren har utviklet en helt ny kjøremåte

d4b13c4a-1e47-44ba-b102-acc875e8bd1.jpg

 

Derfor ser det ut som det mangler et sete

 

(Bug for sattan :s)

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay... Dette ser fett ut, men er nybegynner på Xbox 360 og trenger hjelp til å komme i gang.

Kan ikke noen lage en egen trad om hvordan komme igang med drifting i Forza 2???

 

http://www.bilforumet.no/bilspill/154045-forza-motorsport-2-a.html

 

 

Feil tråd for det... Dette er til bilder...

 

Men, sett på sperre, og prøv deg frem :).. Tar en del timer å få god kontroll på bilene, så er bare å starte.. Men ikke overdriv effekten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe hansien, det er greit å kaste ut et sete for å spare vekt altså, men man bør kanskje ikke kaste ut førersetet :D

 

Vi i NDA (Norwegian Drift Army) har utviklet en spesiel robot til å kjøre for oss

Men den er fortsatt under utvikling så vi må desverre ha med en person når vi er ute å testkjører bilen og roboten

 

Roboten har en stygg uvane med å gi på for mye inn, gjennom og ut svingene så bilen kommer sideleng, og det hender at den snurrer.. det vil vi ikke ha noe av når vi er i felten da det kan skille mellom overlevelse og død :bambam: !

 

Da dette er topp hemmelig informasjon så må jeg desverre drepe dere alle.

hi hi hi

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår