Gå til innhold

Bilder Forza Motorsport 2

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Går en Polo Harlekin her i byen, ser jo ut som om den er laget av reservedeler :D

I know, den er så stygg så den er kul! :)

Hva er så spesielt med den modellen golf? bortsett fra den smakløse lakken?

Hmm... Ikke annet enn den lakken nei!

skal di være sånn? :S

Ja.... :)

jepp... var vel ett utleiebil firma som profilerte bilene sine sånn først, men det ble så populært at Vw lagde noen utgaver av de...

Er vertfall det jeg har hørt

Mye mulig! Jeg fant en side en gang som det sto masse info om de forskjellige golf modellene, bl.a. denne. Men fant noe på wikipedia:

In Europe, a special "Harlequin" model was released in 1995. The Polo Harlequin was an unusual edition featuring a multi-coloured body with each panel in a different colour ranging from red, yellow to pistachio green and blue. It used the same engines as regular Polos—only the colour of the panels was the difference. The car was aimed at the wacky buyer who wanted to be unique, but the car resulted in a sales flop and was discontinued in 1996. Nearly 4,000 of this limited series were produced

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er nok ikke så uhyre sjelden nei, men dette var prat om polo utgaven da. Tror det var færre av golf'en.

Vet ikke om man får gti i 4 dørs jeg, hvordan det?

I virkeligheten er dette en 4 dørs, men på forza er den jo 2 dørs, så jeg bare tegnet opp en dør! :)

Men så er jo harlequin en mk3 utgave og i forza er det kun mk2, så man får ikke akkurat denne bilen i virkeligheten! ;)

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er nok ikke så uhyre sjelden nei, men dette var prat om polo utgaven da. Tror det var færre av golf'en.

Vet ikke om man får gti i 4 dørs jeg, hvordan det?

I virkeligheten er dette en 4 dørs, men på forza er den jo 2 dørs, så jeg bare tegnet opp en dør! :)

Men så er jo harlequin en mk3 utgave og i forza er det kun mk2, så man får ikke akkurat denne bilen i virkeligheten! ;)

Nei, men om du skulle lagd en Golf 2 Harlequin, av den bilen på spillet, så måtte du lagd av de forskjellige karrosseridelene der. Uansett så er det et fint design!

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok no bilder av race bilene mine, jeg kjører mye race, med grep, ikke drift, B klasse og A klasse løp.

Honda Civic VTi med K20A swap, A Klasse bil.

106e3ebad39c4087b4e1ce3dz4.jpg

Hyundai Tiburon, B Klasse bil.

aac8efc317a1447da831c6dio7.jpg

Saab 9-3 Aero, B Klasse bil.

d954aa0589c849a090b179elc7.jpg

Mazda ett eller annet... B Klasse bil.

edffd6f7d6dd4e7aae56110fb9.jpg

VW New Beetle, A Klasse bil.

3de4ff547d5f4d9f8bc7329gs0.jpg

Proto Spirra, Klasse A bil

4b3cf843c34a451d8e29b0fkr1.jpg

Acura Integra Type-R, Klasse A bil

cd14ed2e4ff24b8285baf27ug0.jpg

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider