Gå til innhold

Bilder Forza Motorsport 2

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje unødvendig å si... men Drømmebilen min er med i pakka... en av dem ;)

 

AudiSportQuattro1a.jpg

 

Digg lyd helt orginal... har ikke fått trimmet den enda, men rå lyd. : ja :

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger bilder av Warsteiner BMW E30!

:D

 

Helst et av panseret

Værsgo

 

5920_3.JPG

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, må nesten ta opp dette spillet igjen, bare synd jeg sliter med penger:P hvordan får dere ordna ord? altså, veit at du kan sette opp en og en bokstav, men må vel finnes en bedre måte? litt køddent og sette opp en og en bokstav der du må fikse vinkel og størrelse på hver eneste en

 

Penger er ikke vanskelig å skaffe. bare å sette "level 1 hire driver" på saken det. sett han på en av R klasse enduransene en god del ganger det ;)

 

Du kan ta og lage til en bokstav i riktig størrelse, får så å kopiere den like mange ganger som det er bokstaver i det ordet du skal skrive

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bydde på en warsteiner e30 i går jeg, men tapa driten! Huff, men til nå har jeg 12 e36'er 6 e46'er og 4 e30'er.. Men trenger en warsteiner e30! Kan byttes i noen biler fra f&f?

 

Kopier designet over på en annen e30 og sell den til meg da momo:)

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange f&f biler tilsalgs! Supra, rx7 og eclipse fra 1'eren.. eclipse fra 2'eren. rx7 og lancer fra tokio drift.. Si ifra hvis dere vil ha noen av de.. De går for rundt 100-150kcr=)

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger er ikke vanskelig å skaffe. bare å sette "level 1 hire driver" på saken det. sett han på en av R klasse enduransene en god del ganger det ;)

 

Du kan ta og lage til en bokstav i riktig størrelse, får så å kopiere den like mange ganger som det er bokstaver i det ordet du skal skrive

 

aha, må prøves.

 

har et spm til, hvordan kom e30'n og urquattroen inn i spillet? :D er det noe tilleggsgreier som koster penger?

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår