Gå til innhold

Bilder Forza Motorsport 2

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

400 credits? og det koster penger å få? hm, høres sleipt ut spør du meg men.. mulig jeg ikke har satt meg nok inn i dette spillet

 

Tenk på all tid de bruker på å utvikle bilene og alt det! Tar litt tid bare å lage designet på bilene. + at de tar opp turtallregisteret på de virkelige bilene for å få en så realistisk lyd i spille som mulig + at de driver også å utvikler kjøreegenskapene osv.. Virker ikke sleipt for meg. 400 cr er vell ca 50 lapp (?)

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på all tid de bruker på å utvikle bilene og alt det! Tar litt tid bare å lage designet på bilene. + at de tar opp turtallregisteret på de virkelige bilene for å få en så realistisk lyd i spille som mulig + at de driver også å utvikler kjøreegenskapene osv.. Virker ikke sleipt for meg. 400 cr er vell ca 50 lapp (?)

 

400 MP er ca 35,-

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, joa, men uansett.

 

hvordan får jeg "kjøpt" 400 credits da?:D er ikke helt med når det gjelder xbox lengre

 

I hovedmenyen i spillet trykker du X for marketplace. Inne på market place trykker du X for å 'Add Microsoft Points'. 500 MSP = 41,-. 1000 MSP = 82,- +++ :wank

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, er det ingen mulighet for å få fart på endurance løp? kjedelig å se på 45runder:P

 

Jeg pleier å sette maskinen til å kjøre for meg, når jeg skal være borte/gjøre noe annet en time...greit å komme tilbake for å ha vunnet 170.000 uten å gjøre noe:)

 

Foresten, så synes jeg dette med at du kan kjøpe tilleggspakker er genialt.

For da kan spillet fornyes etthvert, slik at det aldri blir kjedelig;)

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å sette maskinen til å kjøre for meg, når jeg skal være borte/gjøre noe annet en time...greit å komme tilbake for å ha vunnet 170.000 uten å gjøre noe:)

 

Foresten, så synes jeg dette med at du kan kjøpe tilleggspakker er genialt.

For da kan spillet fornyes etthvert, slik at det aldri blir kjedelig;)

 

hehe, hvilket endurance løp og bil anbefaler du? prøvde på det i går, men han karen jeg fikk til å kjøre sugde og jeg tjente ikke ett øre :S

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, hvilket endurance løp og bil anbefaler du? prøvde på det i går, men han karen jeg fikk til å kjøre sugde og jeg tjente ikke ett øre :S

 

Da hadde du bare uflaks.. Jeg bruker så godt som alltid en klasse 1 sjafør, (han krever minst dough), og så gir du han den beste bilen i den klassen han skal kjøre i.. Så ordner det seg som oftest.

 

 

Forresten, koselig å se deg på flere forum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår