Gå til innhold

Bilder Forza Motorsport 2

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Akkurat nå kjører en level 1 sjafør R2 bil for meg på endurance, leder greit.. (5-6 sek).

 

Hvis du f.eks kjører d klasse, så ville jeg tatt en Lotus Elan, så prøvd å gjøre den lettest mulig, og lettest å kjøre (som i veigrep etc), C klasse ville jeg modifisert en Elise, samme med B. A er jeg litt usikker, samme med s/u/R4-1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, hvilket endurance løp og bil anbefaler du? prøvde på det i går, men han karen jeg fikk til å kjøre sugde og jeg tjente ikke ett øre :S

 

det siste, som du må være level 50 for å entre.

Så slår du av alt untatt abs, og motstanderne på easy.

Ta ferrari et eller annet (r1 bil) og sett den på litt mer aks.

 

Velg en level 1 sjåfør, sett i gang løpet. Så stikker du på dass eller finner på noe annet å gjøre i mellomtiden.

 

Har du trådløs kontroller må du komme tilbake nå og da og røre på en knapp eller en stikke.

 

EDIT:

 

Men vi har en egen tråd for FM2 prat her

så kanskje vi skal bruke den for videre diskusjon og slutte og missbruke bildetråden :D

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SportQuattro skal være rød!

 

 

Sport Quattro er en forkorta Urquattro.

Urquattro kom i fler farger enn Sport Quattro, blandt annet i en sølvgrå farge som het "Zermatt Silber metallic".

Ergo, orginal farge:roll:

Forklaring på hvorfor min Sport Quattro har denne fargen:)

 

Så tilbake på spor:

bc828990-b6ba-47e2-b43e-3719ee02f05.jpg

 

Edit: foresten, det deiligste med Sport Quattroen er skovlelyden du får når du slipper gassen:D

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som har link til noen sider der de da har oppsett til forskjellige biler for drifting?

 

Forzamotorsport.net Forums - Drift Settings Database (Forza 2 Set-ups Only)

 

 

Den? Bare ikke gjør som de mener, dvs ikke sleng inn den største turboen etc etc... Best å ikke ha for stor motor og for mye turbolagg når du skal drifte, greit å kunne få noe grip og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår