Gå til innhold

Bilder Forza Motorsport 2

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Kjører aldri løp lengre jeg, kjøper heller biler på auksjon, og selger dem dyrt. F.eks i går når jeg kjøpte et par EVOer rett etter jeg kom hjem for 5000cr. Så setter jeg dem ut i åtte timer, start på 10000 og buyout på 100000, og jammen går ikke begge for buyout. Artig å være bruktbil-forhandler!

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For en fiasko bilde tråd... kunne jo like gjerne ha hatt bare en tråd om Forza 2... Må jo hit og dit, opp og ned i mente mellom trådene for å poste bilder og komme med synspunkter.sånt :p

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny lekebil:

BORAT!

på sidene står det "very nice!" og "how much?" :D

borat.jpg

 

blir vel den fremtidige rwd sladder'n

 

veit at dekalene på fronten ikke passer helt med panseret, men fant ut at det ble bedre med org fanger(som desverre er kjip å se på)

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske langt fra originalen, men vi ser jo hva det er :)

Er vel ikke så veldig langt unna vel? Uten at jeg skal si det sikkert :p

 

Sleit med å finne bilde av en i noe løp osv, så jeg tok bare designet fra noen andre "warsteiner" jeg fant!

 

Eks:

02ha8.jpg

 

Og:

trackwarsteiner03ew0.jpg

 

har du noen bilder av en org?

[o]'90 Opel Omega 2.0i

[o]'90 Opel Omega 3000 24v

[o]'96 Opel Vectra 1.7TD

[x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs)

[x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår