Gå til innhold

Bilder Forza Motorsport 2

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jepp, da hadde den vært rå ;D

Tok utgangspunkt i en som jeg så Foose design drev med på discovery mens jeg sklei :P

Men, avgårde for å teste ps3 igjen, får min i morra, så veksler mellom den og forza i tiden fremover tenker jeg :P

Skal noen skli, så si i fra her el på msn :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nu har æ lest igjennom heile tråden... lite å gjør på nattevakt,kanskje.. Har ikke selv x-box men vurderer det STERKT.

Har prøvd ên gang hos en kompis, prøvde en golf mk2.

Synes d var heilt mongo styring.. men er vell egentlig bare en tilvennings periode..

Er det noe mnd betaling, eller er det bare jeg som har fått inntrykk av det? Det er vell no gull-medlem lr sølv-medlem elns.

Noe man kjøper/får når man kjøper forza?

Beklager visst jeg ødelegger _litt_ tråden..

mvh

DaskekosT

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nu har æ lest igjennom heile tråden... lite å gjør på nattevakt,kanskje.. Har ikke selv x-box men vurderer det STERKT.

Synes d var heilt mongo styring.. men er vell egentlig bare en tilvennings periode..

Er det noe mnd betaling, eller er det bare jeg som har fått inntrykk av det? Det er vell no gull-medlem lr sølv-medlem elns.

mvh

DaskekosT

Styringa venner du deg fort til, det er noe med å venne seg til Xbox-kontrollen, dessuten så er bilene veldig realistiske her enn i forhold til andre spill. Du må kjøre som du ville gjort med din egen bil.

Du må ha gull abonnement for å kunne spille med andre, det koster ca 550,- i året hvis jeg husker riktig. Da får du til gjengjeld et av spillverdenens beste onlinesystem.

Bare sølv koster ingenting, men da får du bare lastet ned demoer etc.

Dessuten, du ødelegger ikke tråden, det har mange andre gjort før deg.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mvh

DaskekosT

Vist du har tilgang på nett, litt spilleintresse så er det en god invistering å kjøpe xbox 360 og xbox live medlemskap.

Styringen venner du deg fort til.

Syntes selv at det var vanskelig å få bilen dit jeg ville i starten, men etter en kort periode med intens spilling så begynte jeg å få dreisen på det!

Ødelegge tråden? Du er på Bilforumet gutten min!

kommer denne mnd en gang!

Ryktes at den nye m3`n er med :)

Det er garrantert enda en M3 i den fantastiske lista over bmw'ene..

Som en liten bmw fanatiker så ønsker jeg at de snart begynner å lage 1, 5, 6 og 7 serie..

Trenger ikke mer M3 her i huset nå.

M5 e34 hadde vært artig om de hadde lagt.. eller e28 :D

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, den nye M3-en er åpenbart med. Turn10 har lagt ut dette "gjettebildet":

TEASE.jpg

Med litt mer brightness på bildet blir haifinna på taket og klumpen på panseret synlig, så det er liten tvil om hvilken bil det er. Hele Forza-forumet er stort sett enig. Hvilke andre biler som kommer gjenstår å se, men pakka skal i jo slippes nå i mars så vi finner tidsnok ut. :)

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha! Jeg har nok av CR, men hadde ikke sagt nei til flere cuper og enda mere baner, biler og sånt

Men er det bare jeg som syntes de burde satse på værforandringer på banene ?

At de kanskje hadde noen dager med regn, noen dager med snø/ slafseføre, hagl, lyn osv? Også velge selv på "Freerun"

Hadde vært litt morsomt å prøvd en av de litt sprekere driftebila mine på snøføre/slafse føre

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider