Gå til innhold

Bilder Forza Motorsport 2

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ha! Jeg har nok av CR, men hadde ikke sagt nei til flere cuper og enda mere baner, biler og sånt

 

Men er det bare jeg som syntes de burde satse på værforandringer på banene ?

At de kanskje hadde noen dager med regn, noen dager med snø/ slafseføre, hagl, lyn osv? Også velge selv på "Freerun"

 

Hadde vært litt morsomt å prøvd en av de litt sprekere driftebila mine på snøføre/slafse føre

 

Forza 2 pluss PGR4 kanskje?

 

Det skulle jo være mulig å lage en DLC championship, med tema fra de pakkene du har lastet ned fra før (Motegi A-class, BMW E30 Factory-spec for å nevne noen. Man burde jo få NOEN fordeler når man laster ned de pakkene. Flere biler, derfor må man ha mer penger.

 

DESSUTEN: Fikk kjørt et par factory-spec cuper til, så da spratt plutselig banken min opp i 700.000 igjen :disco

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er egentlig bare artig å kjøre nå du får penger for å fullføre en hel serie. Litt morro å få ca 400k cr ekstra fordi du vant alle løptene i en hel serie. Får ikke helt den samme følelsen lenger over å kjøre løp.. nå er forza kun et driftespill i mine øyner. Er så få norske grip konkuranser.

 

Har sett meg leitt av å prøve å spille mot utenlendinger(Merk: Ikke bor i norge og er ikke norske)fordi dem har en uvane med å starte destruction derby vist dem vet dem ikke har en sjanse

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullførte akkurat Factory-spec serien, så da endte jeg opp på 1.420.000. Etterpå så solgte jeg Ferrarien jeg brukte for 150.000. NÅ ER JEG KLAR FOR DLC!

 

Bilder:

Tok den gamle Porscha mi ut på en luftetur i det greske landskapet på TT King Cobra.

9117.jpg

9118.jpg

9119.jpg

91110.jpg

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle her tar så feil!

Jeg kjører knapt løp lenger fordi det har blitt kjedelig..

 

Om jeg ikke liker å kjøpe biler?

250 biler av forskjellige typer sier vell litt, der ingen er vunnet (Solgte alle de for en stund siden da jeg ryddet i garasjen! hadde kun igjen 2 driftebiler og 1 grip)

og de fleste av dem er klasse b og oppover. mest S og a (Har vell rundt 70 S klasser 100 A klasser. Nesten bare driftebiler

 

Grunnen til at jeg har så mye penger er takket være disse bilene som en fyr lagde og ville ha meg med på å selge dem

Skylinecopy4.png

(Det var forøvrig jeg som sa vi skulle bygge en LE og jeg måtte lakke den om til lilla!)

 

Bilen kosta ca 80k og bygge opp og dem gikk for 350k(den røde)

 

Den lilla var en LE (Bedre kjent som limited edition) og de 2 ble solgt uten buyout. Dette førte til at det lille håpet jeg og han som lagde bilen hadde med å kanskje nå 600k ble plutselig til 9.4 mill og 8.7 mill.

 

Litt overskudd? :P

 

(røde er foresten forstatt til salgs for 350k vist noen vil ha en fantastisk digg lakk på en skyline, låst design!)

 

også har jeg solgt noen driftebiler ettervært som jeg kjøpte nye biler for å teste ut. Så har klart å ligget på rundt 12 mill nå en god stund!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår