Mosk Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Hei.lurte på kor jeg kunne finne et bra justerbart senkesett som senker masse å er hardt?????? Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Eyecandyracing selger Vmaxx som senker fra 20-120mm. skal være et veldig bra sett.. koster ca 5000,- ellers så har du jo ebay men... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 jeg har det eyecandy settet:) det senker mye og er veldig stivt:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gti Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 jeg har det eyecandy settet:) det senker mye og er veldig stivt:) jeg også, er meget fornøyd, selv om det er et 2-er sett som sitter på en 3-er:D Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 konge.får inn å lure litt å gjerne bestille hjem Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Men cobra senkesett e det bra?????? det di selge på autospar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Har bestilt JOM Justerbart fra Autospar, har ingen anelse hva angår kvalitet, men e det noe møkk så går jeg vel over til KW til neste år... Burde vel holde et års tid? Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Men cobra senkesett e det bra?????? det di selge på autospar jeg har cobra, jeg er fornøyd jeg;) ingen ting og klage på;) sitter på en polo 6n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Men cobra senkesett e det bra?????? det di selge på autospar Neeeeeeiiiiii Jeg har cobra 60/60 og det er som ei jævla seilskute når du kjører i dumper. Disse skal riktignok være nye men når du prøver å gynge på bilen med henda så er det veldig lett å få til.... I mine øyne er cobra bare søppel Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Har cobra justertbart på golf3. Stiveste settet jeg har noen gang kjørt med! stått på i 1 år ihvertfall nå, og bærer ingen preg av det:) Eneste minus er vel at det er litt dyrt.. Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Neeeeeeiiiiii Jeg har cobra 60/60 og det er som ei jævla seilskute når du kjører i dumper. Disse skal riktignok være nye men når du prøver å gynge på bilen med henda så er det veldig lett å få til.... I mine øyne er cobra bare søppel poloen min er stiv som stein, dette er justerbart da.. eneste min gynger i er den lille gummien jeg har på dekka. nå har jo egentlig fjærene dine lite med stivheten og gjøre da. cobra støtdempere også? Har cobra justertbart på golf3. Stiveste settet jeg har noen gang kjørt med! stått på i 1 år ihvertfall nå, og bærer ingen preg av det:) Eneste minus er vel at det er litt dyrt.. helt enig, hadde en bmw e30 med justerbare koni, og den var mye mye mykere. jeg skulle heller hatt min litt mykere. hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Monterte et sett med cobra coilovers på golfen i dag, veldig bra passform, og kjentes meget bra ut Skrudde de så langt ned jeg kunne uten å ta borti og tok meg en prøvetur Funket veldig bra, eneste var jo at det var stivt som stein, men det må vel være sånn tenker eg... ANBEFALES!:thumb Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Monterte et sett med cobra coilovers på golfen i dag, veldig bra passform, og kjentes meget bra utSkrudde de så langt ned jeg kunne uten å ta borti og tok meg en prøvetur Funket veldig bra, eneste var jo at det var stivt som stein, men det må vel være sånn tenker eg... ANBEFALES!:thumb har det eg og på jettaen. skrudde heilt i bunn men vart stiv som ein stokk. skrudde opp ca 10cm og den vart akkurat passe lav til at eg kom meg inn i innkjørselen og ganske bra komfort:) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 har det eg og på jettaen. skrudde heilt i bunn men vart stiv som ein stokk.skrudde opp ca 10cm og den vart akkurat passe lav til at eg kom meg inn i innkjørselen og ganske bra komfort:) Skal ta meg en tur ut nå og skru de opp litt, da de tok litt borti hjulbuen, se om det blir litt mykere.. Se om eg kan legge ut noen bilder etterpå Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Fikk hevet de littegrann, ble veldig bra Sikkert litt OT dette her men legger ut noen bilder Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg