Gå til innhold

Justerbart senkesett

Ranger emnet

Mosk

Anbefalte innlegg

jeg har det eyecandy settet:) det senker mye og er veldig stivt:)

jeg også, er meget fornøyd, selv om det er et 2-er sett som sitter på en 3-er:D

2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen)

1996 Vw Transporter (bruksbil)

1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726

1989 Vw Golf Diesel (Konebil)

+ Div vag produkter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Men cobra senkesett e det bra?????? det di selge på autospar

Neeeeeeiiiiii Jeg har cobra 60/60 og det er som ei jævla seilskute når du kjører i dumper. Disse skal riktignok være nye men når du prøver å gynge på bilen med henda så er det veldig lett å få til.... I mine øyne er cobra bare søppel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeeeiiiiii Jeg har cobra 60/60 og det er som ei jævla seilskute når du kjører i dumper. Disse skal riktignok være nye men når du prøver å gynge på bilen med henda så er det veldig lett å få til.... I mine øyne er cobra bare søppel

poloen min er stiv som stein, dette er justerbart da..

eneste min gynger i er den lille gummien jeg har på dekka.

nå har jo egentlig fjærene dine lite med stivheten og gjøre da.

cobra støtdempere også?

Har cobra justertbart på golf3. Stiveste settet jeg har noen gang kjørt med! stått på i 1 år ihvertfall nå, og bærer ingen preg av det:) Eneste minus er vel at det er litt dyrt..

helt enig, hadde en bmw e30 med justerbare koni, og den var mye mye mykere. jeg skulle heller hatt min litt mykere. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte et sett med cobra coilovers på golfen i dag, veldig bra passform, og kjentes meget bra ut

Skrudde de så langt ned jeg kunne uten å ta borti og tok meg en prøvetur

Funket veldig bra, eneste var jo at det var stivt som stein, men det må vel være sånn tenker eg...

ANBEFALES!:thumb

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte et sett med cobra coilovers på golfen i dag, veldig bra passform, og kjentes meget bra ut

Skrudde de så langt ned jeg kunne uten å ta borti og tok meg en prøvetur

Funket veldig bra, eneste var jo at det var stivt som stein, men det må vel være sånn tenker eg...

ANBEFALES!:thumb

har det eg og på jettaen. skrudde heilt i bunn men vart stiv som ein stokk.

skrudde opp ca 10cm og den vart akkurat passe lav til at eg kom meg inn i innkjørselen og ganske bra komfort:)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det eg og på jettaen. skrudde heilt i bunn men vart stiv som ein stokk.

skrudde opp ca 10cm og den vart akkurat passe lav til at eg kom meg inn i innkjørselen og ganske bra komfort:)

Skal ta meg en tur ut nå og skru de opp litt, da de tok litt borti hjulbuen, se om det blir litt mykere..

Se om eg kan legge ut noen bilder etterpå

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider