cavedog Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Har ikke vært under å sett på kalipperne, men er det noen som vet om det finnes en standard? skulle bestille klosser men jeg fikk spørsmålet om jeg skulle ha bendix eller girling.. det er en 740 gl 89' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokek Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Dette er noe dritt på Volvo. Står ikke i chassis-nummeret heller, men på et eget serviceskilt ved panserlåsen omtrent. Skriv av dette, så finner volvofolka ut hva du trenger. Selv kjøpte jeg feil klosser, så jeg har et sett originalklosser liggende som kanskje passer deg. Husker ikke om det er Girling eller Bendix, men det var iallefall feil. Siter mvh Joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cavedog Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Spurte Volvo idag, de mente at man kunne bruke begge fremme, men ATE bak. Kanskje han misforsto spørsmålet. Girling sier folket.. Får vel titte på vogna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 De ser forskjellige ut, skiftet her i sommer. Tror bendix er sånn med 2 ting på.. eh:) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cavedog Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Jeg merket det etter først å ha kjøpt et bar girling klosser :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg