Tommy_ner Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Turteller sår bare og hopper litt opp og det på tomgangs hastig het ca 800-1000rpm hva kan det ha seg? er det noe men må gjøre får å få den til å virke såm den skal. Og hvordan er det mulig og lege inn bilder og bakrunder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Practiq Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Turteller sår bare og hopper litt opp og det på tomgangs hastig het ca 800-1000rpm hva kan det ha seg? er det noe men må gjøre får å få den til å virke såm den skal.Og hvordan er det mulig og lege inn bilder og bakrunder? For det første er det omtent umulig å skjønne hva du skriver! Prøv og skriv bedre norsk neste gang, slik at folk lettere skjønner spørsmålet :drunk: Jeg tror jeg skjønner hva du mener.. Du må skru av spillern mens bilen går, holde inne den store runde knappen, bla til du finner noe om calibration(tror jeg). Da får du to valg til calibration, 2000 rpm og 4000 rpm. Rus motoren til 2000, og trykk på 2000rpm-valget. Samme på 4000.. :) Da skal det være nogenlunde bra instillt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kosesau Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Korleis fungera det der eigentlig? Siter Golf 2 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Practiq Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Korleis fungera det der eigentlig? Nei det vet jeg ikke! Må jo være at spilleren måler ett eller annet... Men, hva er spørsmålet :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Strøm inn via dynamo kanskje ? Ingen elektriker Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kosesau Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Det MÅ vell igrunn være spenninga over batteriet den måler, for det er alt den har å forholde seg til. Jo høgre turtall jo fleire tenninger på tennpluggane og det fører vell til små spenningsfall over batteriet kanskje.. noke i den dur - vil eg tippe:) Siter Golf 2 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy_ner Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 For det første er det omtent umulig å skjønne hva du skriver! Prøv og skriv bedre norsk neste gang, slik at folk lettere skjønner spørsmålet :drunk: Jeg tror jeg skjønner hva du mener.. Du må skru av spillern mens bilen går, holde inne den store runde knappen, bla til du finner noe om calibration(tror jeg). Da får du to valg til calibration, 2000 rpm og 4000 rpm. Rus motoren til 2000, og trykk på 2000rpm-valget. Samme på 4000.. :) Da skal det være nogenlunde bra instillt ;) hvar det jeg mente ja takk skal du ha. Skal prøve det og se om det blir bedere da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eggen Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Gidder ikke lage ny tråd, så spør her. har tenkt å kjøpe samme spiller, men hva er forskjellen på disse 2? www.megabillig.no MEGABILLIG AS www.megabillig.no MEGABILLIG AS er det bare at det er rds radio på den ene? det er 1000 kr forskjell på de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdnoz Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 og legge inn ting på spilern gjør du ved å hente programmet som pioneer har laget så brenner du det ut på en cd og stapper det i spilleren, men står forklart på pioneer sin side Siter fasttypeR http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg