Polo20VT Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Driver å kikker litt rundt etter dekk om dagen da jeg sliter med feste. Noen som har noen erfaringer eller tips de vil dele. Er det stor forskjell på de forskjellige merkene. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Toyo R888. Ekstremt gode dekk på både tørrt og vått.Blir det for mye vann/overvann så kan det være fare for vannplaning, men da blir det jaggu provosert fram. Eneste minuset jeg fant med de var at de støyer endel. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Det som er viktig for meg er at dekka sitter godt på tørt. Er lei av å måte opp i fjerde gir for å få feste. Bilen blir ikke brukt i regnvær. Om de støyer gjør heller ikke så mye. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Toyo R888.Ekstremt gode dekk på både tørrt og vått.Blir det for mye vann/overvann så kan det være fare for vannplaning, men da blir det jaggu provosert fram. Eneste minuset jeg fant med de var at de støyer endel. De fleste på GTIklubben.nu anbefaler A048 foran Toyo. A048 gir mer grep, er dyrere, men holder såpass mye lenger at det går opp-i-opp Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeMmiN Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 POTENZA!! :disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 De fleste på GTIklubben.nu anbefaler A048 foran Toyo. A048 gir mer grep, er dyrere, men holder såpass mye lenger at det går opp-i-opp Da ser det ut til at det mest sansynlig blir A048 da. Noen som har noe mer og tilføye. Hva bør prisen på et A048 195/50 15 dekk ligge på da. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Ser at mts autoparts har de til 1695,- pr.stk. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveina Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Altså, hvordan går det an å kombinere at dekket varer lenger samtidig som det sitter bedre egentlig?? Dette har jo noe med treadwear å gjøre begge to.. Hmhm! Personlig liker jeg Toyos R888 eller 881 om man trenger mindre dim.. :) Siter S.C.E. '76 924, '82 944 RS, '87 951, '01 Viper GTS, '94 855 T5, '04 307 HDi, '99 V40 TDI, x 20 stk med forskjellige merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 jeg liker Toyo r888, men bruker Toyo proxes ra1 selv... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveina Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Kjørte en bil på våler i helga med RA1, og de fungerte overraskende godt til å være det de er.. Siter S.C.E. '76 924, '82 944 RS, '87 951, '01 Viper GTS, '94 855 T5, '04 307 HDi, '99 V40 TDI, x 20 stk med forskjellige merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Takker for hjelp folkens ;) noen som vet åssen disse dekkene vil fungere på stripa med trackbite. Vil jeg merke noe forskjell på R888 kontra A048 sånn i forhold til grep. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 hatt begge deler, kan ikke si meg heeelt enig i den påståtte lengre levetida på a048 VS r888, ikke så mye at det forsvarer dobbel pris eller deromkring. grepet i a048 er nok bittelitt bedre, men r888 er et supert allround dekk, som funker bra på bane og gate(jeg kjører heller ikke så mye i regn) grensa er ganske smal i regn med et sted over 300 hester og liten lett bil. sitter sitter sitter, oj faen.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Såpass var ikke klar over at det var så stor prisforskjell. Noen som har prøvd Federal sin gateslicks da. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelmdk Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 lurer på dette jeg også, kommer til og ende på rundt 400 hk på hjula på 950 kilo. Da er det viktig med best mulig dekk/grep. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg