rogue Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Har kjørt lenge med nye felger en stund og det er på tide å senke kjærra ! :D Bilen skal ikke være noe banebil.. men den må bli litt stivere.. Har sett på masse forskjellige senkesett og har vurdert VMAXX.. hvordan er Weitecs Ultra GT ol. komplette senkesett i forhold til VMAXX, med tanke på stivhet og dempernes holdbarhet(slitasje)? Hva holder lengst? Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Hei.. Har juster bart VMAXX selv... dette er sinsykt stivt i starten, men etter ett par måneder begynner det å bli bedre! men er utrolig fornøyd med det! hvertfall i forhold til pris! vet ikke hvordan weitecs ultra o.s.v er....:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 har også VMAXX. Er stivt å fint.. Sliter ikke med subbing mer:) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportyman Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 køyrt me vmaxx i litt over eit halvt år, er ganske stivt i starten, men blir mjukere etter hvert. Er fint å køyre med på fine østlandsveger, men ikkje noe for humpete veger. Og ein ting til dersom du kjøper vmaxx av eyecandyracing er du sikker på god service dersom det skulle vere noe problem. Den eine demperen min lekket olje og en annen var litt rustet. Når eg tok meg ein tur til Oslo slik at de fekk sjå på de, tok de like godt og gav meg eit heilt nytt sett. Kjempe happy, de veit i vertfall korleis de skal behandle kundene sine. :pray Siter VW Golf 3 1,9 TDI (solgt) Saab 9-3 2.2 TID (solgt) VW Golf 1.8 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Slenger meg på her litt jeg om det ikke gjør for mye =) Lurer også på hvordan disse weitec greiene er. Er det ett merke som "leverer"? Også lurer jeg litt på om noen vet hvordan coilovers fra KW er? Får nok tak i billig shit fra NBS så vil høre om noe av det de har duger ;D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Takk alle sammen :) Bra med fler med samme mening om et produkt :) Da blir det innkjøp av VMAXX ;) Vet noen om noe gruppekjøp av disse andre plasser enn vwaudi-club..? Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Jeg kjører med Weitec Ultra-GT 60/40mm. Er godt fornøyd så langt. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke kjøpte 60/60mm med en gang, da det er samme pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Kan du sammenligne stivheten på Weitec med noe? :P Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 i forhold til det som satt på bilen før, var dette en helt annen verden. er ganske stivt, men steinhardt er det ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraDisen Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Flere av mine venner har prøvd weitec senkefjærer. De synker litt sammen etterhvert sa alle samma. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Eg vurderte å kjøba senkesett, 40/60. Men blei innkjøp av justerbart tilslutt, angrer ikke et sekund! Kjøpte JOM til 3600,- billi som funker helt fint til vanlig gatebruk. Blir stivere jo lenger ned du skrur ;) Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg