realace Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Hei Vurderer å selge min 95 A4 1.8T. Bilen har 293.000 på teller. En del småbulker. Har nytt panser liggende. Topp pakkning og registerrem skiftet for kort tid siden. Bil ok eu nettopp. Skiftet det meste og har faktisk komplett service hefte. Er usikker på hva jeg skal legge meg på pris? Byttet nytt senkesett m/dempere i vinter oxo forøvrig.. Jeg sitter og vurderer rundt 60k - 70k.. er dette realistisk? Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 50... bilde da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 hjelper med et bilde av bilen og bilder av der hvor det er bulker osv på bilen slik at vi kan se det.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 med tanke på at salgsmarkedet av bruktbiler er overfylt og at den har gått ganske langt så er det vel en rundt 50 den ligger på kan jeg tenke meg Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Den er ikke krasjet så det er sagt. Riper og bulker av damer med handlevogn (Er ganske perfeksjonist). Den er også chippet til underkant 200hk. Nesten alle slitedeler er skiftet. Planen var å hel lakkere den, men jeg orker egentlig ikke. Hvis den er verdt så lite som 50k tar jeg heller og modifiserer den og lakkerer selv. Har lakkboks på jobben, men liten arbeidslyst :) Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 legg ut noen bilder så vi kan se bilen da veit du det er jo ikke sikkert vi har rett alltid :D morro hvis du kan lage et prosjekt ut av det som du kan legge ut .... den er nok verdt mer for deg enn det du får for den desverre Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Deres bønner er hørt.. her er bilder. OBS! jeg ønsker ikke tilbud da dette ikke er en salgs annonse. Jeg er bare ute for å vurdere om jeg skal legge den ut for salg eller plukke skilter av den og demontere :) Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Den ser jo forsåvidt fin ut da. Får vel litt over 60 000kr kanskje? Siden den har gått såpass langt liksom.. Trenger vel ikke en heftig bil til du når du har Evo'n? :op: (Tenker på sånn om du skal bygge om A4'n) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 P.s. Nå ser dere vel hvorfor jeg vurderer å kvitte meg med en bil. I tillegg så har jeg en Mazda på eu kontroll :) Garasjen skal rives snart og bygges opp så jeg trenger egentlig litt plass da den nye skal bli dobbelt så stor.. Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Den ser jo forsåvidt fin ut da. Får vel litt over 60 000kr kanskje? Siden den har gått såpass langt liksom.. Trenger vel ikke en heftig bil til du når du har Evo'n? :op: (Tenker på sånn om du skal bygge om A4'n) Nja.. har brukt den til å kjøre til og fra arbeid. Evo'n bruker jeg bare når jeg føler for det. Kan kjøre firmabil oxo så har noen valg etter humør og vær :) Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Hehe, skjønner. Men hvis du tar og polerer godt og kjøper sånn fargestift for å skule ripene litt så får du nok en grei pris for den. Fant ingen 1.8T på Finn.no som hadde gått like langt og var fra samme år da. Men de fleste bilene der (1.6, 1.8 og 1.9TDi) lå på ca. 65 000 og nedover. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Hehe, skjønner. Men hvis du tar og polerer godt og kjøper sånn fargestift for å skule ripene litt så får du nok en grei pris for den. Fant ingen 1.8T på Finn.no som hadde gått like langt og var fra samme år da. Men de fleste bilene der (1.6, 1.8 og 1.9TDi) lå på ca. 65 000 og nedover. Var ikke mange solgte A4 med 1.8t i 95. Bruktimport var ikke svært utbredt og de som kjøpte ny i Norge ville ikke bruke penger på 1.8T. Denne var kjørt av selger så den ble faktisk kjørt til 190k på noen få førsteår.. Mener selv at denne burde være veldig populær blandt ungdom. Normalt sett må man ut med mye mere for en A4 turbo.. Legger man i 60-70k i bil og 20-30k i styling/lakkering får du en pen bil for under 100K som praktisk talt alt av deler er skiftet på siste 2 årene Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Mener selv at denne burde være veldig populær blandt ungdom. Normalt sett må man ut med mye mere for en A4 turbo.. Legger man i 60-70k i bil og 20-30k i styling/lakkering får du en pen bil for under 100K som praktisk talt alt av deler er skiftet på siste 2 årene Mvh Du har et poeng der. Det som evt. trekker ned er den høye km standen og skadene (selvom de kun er kosmetiske). Men Audi motorene skal jo kunne gå mye lenger enn din har gjort, så hvis du kan dokumentere alt som har blitt byttet osv. så burde det jo gå greit. Edit: Men jeg tviler på at du klarer å få 70 000 eller mer for den. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Du har et poeng der. Det som evt. trekker ned er den høye km standen og skadene (selvom de kun er kosmetiske). Men Audi motorene skal jo kunne gå mye lenger enn din har gjort, så hvis du kan dokumentere alt som har blitt byttet osv. så burde det jo gå greit. Edit: Men jeg tviler på at du klarer å få 70 000 eller mer for den. Har komplett servicehefte som kan dokumenteres hos Møller vetø ;) Han/hun som kjøper denne regner jeg med at ønsker å style/lakkere så da ser jeg ikke vits i å bruke tid på å skjule småfeil. Ser på den som prosjektbil som kun har kosmetiske feil. Skiftet LMM for ett par dager siden og forøvrig og har mange nye bærearmer fra helv*** liggende. Har oxo nye piggdekk kjørt kun en mnd på 16" orginal alu utenom de 18" på nye sommerdekk som står på nå Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Har komplett servicehefte som kan dokumenteres hos Møller vetø ;) Skiftet LMM for ett par dager siden og forøvrig og har mange nye bærearmer fra helv*** liggende. Har oxo nye piggdekk kjørt kun en mnd på 16" orginal alu utenom de 18" på nye sommerdekk som står på nå Høres bra ut det! Du får prøve å legge den ut for mellom 60 og 70, du merker jo fort om du får noen tilbakemeldinger eller ei. Han/hun som kjøper denne regner jeg med at ønsker å style/lakkere så da ser jeg ikke vits i å bruke tid på å skjule småfeil. Ser på den som prosjektbil som kun har kosmetiske feil. Stemmer nok bra det, men skader ikke å prøve å få bort de minste ripene iallefall :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg