Gå til innhold

Bora 2000 TDi 1,9

Ranger emnet

Snitchie

Anbefalte innlegg

Turboen er fikset og fungerer helt fint nå. Det var 2 ventiler som måtte byttes. Og alt gikk på garantien.. w00t.

Kommer med bilder senere i løpet av helgen. Installert dvd spillere og gps (som jeg fikk med på kjøpet av bilen. Kampanje ting jeg ikke viste om wee). Annlegg montering er det jeg holder på med nå. :D

og leverer bilen fra meg i 1 dag til uka får toning av vinduer bak. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja, du har ikke lov å ha solfilm på rutene foran, men bare ikke velg så mørk toning så går det sikkert bra..

Jeg ble faktisk stoppet av politiet for 3uker siden, og de sa ingenting til meg iallefall ;) Nå har jeg gått for lys toning rundt hele da ;)

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tonet vinduene. Men tok bare de bak, siden jeg ikke orker å ha de mørke med tanke på vinterstider med mye mørke. Det var dyrt å ta de ekstra med. Og det er ulovelig.. jaja hvis jeg absolutt vil, kan jeg ta det på ved senere annledning. Også lagt inn annlegg. (kasse, forsterker og ny spiller) Her er bildene.

IMGP0007.jpg

IMGP0005.jpg

IMGP0006.jpg

IMGP0013.jpg

IMGP0015.jpg

IMGP0012.jpg

Planene i nærmeste fremtid (deler er på vei i posten):

Montere emblem fri grill.. (evt lakkere denne i matt sort)

Fjerne BORA og TDI merkene bak.

Fjerne Wood looken i dashbord med børsta alu.

Børsta alu pedalsett.

Alu gulvmatter til fremsetene.

Nye dekk og felger 18" Alu.(ikke sikker på hvilke det blir enda. venter på god venn sette opp noen gode pris utvalg)

Lang fremtidige planer (når økonomien tilsier det, startes det):

Bytte luftinntak.

Effektannlegg.

justerbart senkesett og nye stag.

Liten diskre vinge.

Bytte bort det lille speilet på høyre side. Evt to nye speil.

Clean stil body kit.

Lakkering, muligens noe diskre design, men ikke klart enda om dette blir aktuelt. Høre med kompis som kjenner en :) lol.. pris er alt da.

Skinn sete trekk i lys farge.

kom gjerne med tips om evt andre ting jeg kan føre på listen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omfg.. jaja.. shit happens..

Jeg tenkte i dag mens jeg kjeda meg litt at jeg skulle fjerne BORA merket bak på bilen..

Tok fiskesen og løsnet bokstavene uten problemer. Så begynte jeg med autovask for å løsne det tykke laget som var bak bokstavene. MEN MEN MEN dum som jeg var brukte for grov svamp. (siden var eneste jeg fant) Og klarte jo da etter en del knikking og lage masse små mikro små riper i lakken... :( :( :( fjernet alt limet med klut etterpå.. men da er det klare tegn av BORA i fin lakk og lysere farge rundt.. :( men tok lak rens, og polering til svetten rant. Og nå ser du det kun om du står med trynet oppi bilen..

Men uansett, skikkelig surt.. Så må finne på noe lurt å sette på der. Evt ett tribal klistermerke eller ligende som kan skjule dette.. eller bare vente til evt body kit osv er fikset, og lakere hele bakluka på nytt i samme slengen.. Noen som vet om det vil koste noe ekstra å lakke bakluka ekstra?

men men :( kjipt er det.. ødelegger lissom hel hets inntrykket av bilen i mitt hode..

Eneste gode nyhet er at jeg i morra får grillen og litt annet små div interiør utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider