Gå til innhold

Nissan Skyline GTR R32 selges

Ranger emnet

Awex

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ha ha, det kan du trygt si. Det verste av alt er at skyline-kassa tåler å bli kjørt på den måten der. Det som tar knekken på kassene er feil giring. Turtalssperre og sidestepping av clutch er ikkeno` problem. De har enda ikke ødelagt en girkasse på en bil der nede ved å launche på den måten der, og de har jo kjørt myyye drag. Jeg ble sjokkert selv, men de betrygget meg med at det ikke var noe problem :D

Jeg får melde meg frivillig til å teste bilen på gardermoen neste sommer :D:D:D:D:D:D:D

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Er skikkelig drivverk jah.

Oppskriften for en optimal start med original R33 GT-R er visst å holde ca. 7.000rpm og sidesteppe clutch'n :)

Litt over 7.000rpm og man får hjulspinn, litt under og den 'bogger'.

Er vel ikke alle AWD biler som er like glad i sånt.

Correct me if im wrong, men er ikke r32 RWD da ? Vet at der er mange som bygger om Skylinen sin til RWD, men mener å huske at r32 ble levert som RWD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar feil når det gjelder Skyline GTR, men har rett i at det finnes Skyline med kun rwd også (Dette er de "mindre" GTS versionene som har kun rwd). GTR har et aktivt firehjulstrekk system dvs den er rwd inntil bakhjulene mister grepet og forhjulene blir koblet inn..

Hvorfor bygge om en GTR til bakhjulstrekk forstår jeg ikke. Hvor har du lest dette ?

"mk1classic"

'83 Golf GTI Rabbit

'83 Golf GTI "Prosjekt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mk1classic

Du tar feil når det gjelder Skyline GTR, men har rett i at det finnes Skyline med kun rwd også (Dette er de "mindre" GTS versionene som har kun rwd). GTR har et aktivt firehjulstrekk system dvs den er rwd inntil bakhjulene mister grepet og forhjulene blir koblet inn..

Hvorfor bygge om en GTR til bakhjulstrekk forstår jeg ikke. Hvor har du lest dette ?

Mao en slik en

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mk1classic

Når de bygger dem om til drag, så bygger dem om til bakhjulstrekk. som regel.

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider