Gå til innhold

Styling '97mod Polo

Ranger emnet

A.K

Anbefalte innlegg

Min smekre nabo har fått seg en 5dørs Polo med skrelletak, Open Air tror jeg den heter, skikkelig jentebil, og har lyst til å stæsje bilen med godsaker. Jeg har påtatt meg å samle inn info om hva som finnes av styling til bilen hennes. Så jeg spør dere som har Polo; Hvor finner jeg ting til Polo? Vet jo om Rieger og det som står i f.eks. DTS-katalogen, men kom gjerne med forslag til nettsider som jeg bør sjekke ut. Opel har egen styling som kalles Irmscher, finnes det et firma engasjert av VW som lager styling til VWs diverse modeller, som har 100% passform og bruker originale monteringspunkter? Lager Character styling også til VW, eller satser de kun på Audi? Er boltsirkelen 4x100? Siste spørsmål i denne runden går på hvor brede felger det er mulig å få på bilen uten at dekkene tar borti skjermene, eller at man trenger stive dempere og eventuell rulling av buene. Ser for meg 16" felger med kant og litt dekkstrekk.

Håper det finnes noen behjelpelige sjeler som har litt input her, har ikke så god oversikt på forskjellige stylingleverandører til Polo, kjører selv nyere bil av annet merke.

Mvh A.K

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caracter har styling til Polo, men hadde nok heller lagt alle pengene i en grill uten emblem, skikkelig senking og felger i 8-15/16 og valsing. Open Air har vel sport fangerene orginalt også

Boltsirkelen er 4x100 ja

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider