Adelsten Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Jeg har en Audi A6 Avant 98'mod, og den en skal få nye LED-bak lykter snart. Tingen er den, at jeg har søkt noe på nett etter LED-bak lykter. Men hovedsaklig har jeg kun funnet lykter som er til Sedan. Så spørsmålet er da om bak lyktene til Avant og Sedan er de samme? Jeg tviler egentlig på det, men kunne jo hende at noen har prøvd Sedan lykter på Avanten, eller vet noe om det. Og er det evt. noen som vet om noe sted eller nettsider hvor man kan finne bak lykter til Avant om de ikke er like som Sedan? På forhånd takk. Her er forøvrig et bilde av bilen :) Siter - Audi A6 Avant 1.8T 98' (Utrolig bil, 220hk/330nm) X- Golf 3 GL 1,9 TDK 93' (God og billig bil, var trist å selge den :() X- Golf 2 CL 1,6 85' (Førstebilen :)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulars Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Leter selv etter LED baklys til avant, men ser ut til at det bare er å få tak i til sedan. Og de passer dessverre ikke på avant. (Om du da ikke har tenkt å bruke sag og sparkel) Hold meg oppdatert på jakten! Ser drit tøft ut med LED lykter på sedanen i allefall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adelsten Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Bump Siter - Audi A6 Avant 1.8T 98' (Utrolig bil, 220hk/330nm) X- Golf 3 GL 1,9 TDK 93' (God og billig bil, var trist å selge den :() X- Golf 2 CL 1,6 85' (Førstebilen :)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 hmm, Det tror jeg blir vanskelig å få tak i. Har drivi og sett etter lykter til bilen min jeg å, men ikke finni noen steder.. Så jeg har kjøpt meg et ekstra sett med lykter som jeg tenkte jeg skulle sote litt.. Tror det blir bra på bilen min... Men du får si fra vist du finner no. Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Slenger meg på denne. Det er åpenbart begrenset med lykter til Avanten. Litt merkelig da det virker som det er fler av disse en limoen. Led-lyktene er fete, så det er liten trøst med facelift-lyktene. Siter 03 520IA Touring M-Sport 76 Golf LS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adelsten Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Bumper denne gamle posten. Fikk gladnyhet i mail fra NBS. Det har fått inn LED lykter til A6 Avant B4/C6 :) http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=15185&ASP=4710589&Type=Audi&Model=A6&Year=1998&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=4710589[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A6[O]amp;Year=1998[O]amp;Varegruppe=0223 Siter - Audi A6 Avant 1.8T 98' (Utrolig bil, 220hk/330nm) X- Golf 3 GL 1,9 TDK 93' (God og billig bil, var trist å selge den :() X- Golf 2 CL 1,6 85' (Førstebilen :)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsmo Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 de der var jo ikke fine engang, se her derimot:) http://www.streetdesign.no/?id=30612 Siter 86 745 TIC 98 A6 2.5 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg