Gå til innhold

Baklykter til A6 Avant 98'

Ranger emnet

Adelsten

Anbefalte innlegg

Jeg har en Audi A6 Avant 98'mod, og den en skal få nye LED-bak lykter snart.

Tingen er den, at jeg har søkt noe på nett etter LED-bak lykter. Men hovedsaklig har jeg kun funnet lykter som er til Sedan.

Så spørsmålet er da om bak lyktene til Avant og Sedan er de samme?

Jeg tviler egentlig på det, men kunne jo hende at noen har prøvd Sedan lykter på Avanten, eller vet noe om det.

Og er det evt. noen som vet om noe sted eller nettsider hvor man kan finne bak lykter til Avant om de ikke er like som Sedan?

På forhånd takk.

Her er forøvrig et bilde av bilen :)

1454669-bilde1-100_4499.jpg

- Audi A6 Avant 1.8T 98' (Utrolig bil, 220hk/330nm)

X- Golf 3 GL 1,9 TDK 93' (God og billig bil, var trist å selge den :()

X- Golf 2 CL 1,6 85' (Førstebilen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

hmm, Det tror jeg blir vanskelig å få tak i.

Har drivi og sett etter lykter til bilen min jeg å, men ikke finni noen steder..

Så jeg har kjøpt meg et ekstra sett med lykter som jeg tenkte jeg skulle sote litt.. Tror det blir bra på bilen min...

Men du får si fra vist du finner no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 year later...

Bumper denne gamle posten. Fikk gladnyhet i mail fra NBS. Det har fått inn LED lykter til A6 Avant B4/C6 :)

http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=15185&ASP=4710589&Type=Audi&Model=A6&Year=1998&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=4710589[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A6[O]amp;Year=1998[O]amp;Varegruppe=0223

- Audi A6 Avant 1.8T 98' (Utrolig bil, 220hk/330nm)

X- Golf 3 GL 1,9 TDK 93' (God og billig bil, var trist å selge den :()

X- Golf 2 CL 1,6 85' (Førstebilen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider