Gå til innhold

beste Vinterdekk?

Ranger emnet

f1john

Anbefalte innlegg

Jeg trot at jeg er den eneste engelskmann som bruker vinterdekk. Vi har ikke mye is og frost, men jeg tenker at vinterdekk er greit i regn, og det har vi!!!

Jeg kommer ofte til Norge med bilen, og så må ha vinterdekk, og liker å bruker dem også i england mellom Okt & Apr.

Vi kan ikke bruker dekk med piker, så, hvilken merk er best (har Michelin just nå, men må kjøpe nye dekk i høsten).

Takk for opplysinger.

F1John

L

Beklager for min dårlig norsk

jeg er her for å laere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

continental stiller jo rimelig bra når det gjelder piggfritt! Har flere kompiser som kjører på det om vintern, å det har gått knirkefritt :)

Norsken din er forresten veldig bra til å være engelskmann! Snakker du like bra som du skriver?

EDIT: Fant en morsom feil :p Det heter PiGGer, ikke piKer :)

Piker er jenter! :P

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Espen.

PiGGer! ok jeg skal ikke glømme det. Skal også se ut for Conti vinterdekk i england, eller, når jeg finner dem ikke, skal jeg kanskje vente til jeg kommer igjen til Norge.

Jeg tror at jeg kan snakke lite bedre en jeg skriver, isaer etter 4 eller 5 øl! :). Men det er en problem for studenter av Norsk. Hver man i Norge kan og vil "hjelpe" og snakke engelsk, og de snakke det så veldig bra, at det er ikke enkelt å finne en sjanse for å snakke Norsk, fordi jeg tror at de finner det enklere å høre og snakke engelsk istedenfor min skammelig norsk.

Jeg liker å se DVDs med norsk sprak og engelsk tekst. Barnafilm er best slik Charlie og sjokkoladekoppen eller Harry Potter.

Du har en Golf GTI? Jeg hadde en mk2 8 ventile. Kjøpte det ny i 1990 og kjørde 400,000km over hele Europa. Solgte det in 2002 til en god venn, og det er ennå i daglig bruk. Bloody good car!

F1John

L

Beklager for min dårlig norsk

jeg er her for å laere

Lenke til kommentar
Del på andre sider