ole_gunnar Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 hei. driver å bygge opp en 89 mod gti 8v motor med turbo. er det best å flytte lmm fra innsuget og til der den faktisk pleie å stå på turbo biler? hvis jeg skal flytte den hvor langt fra turboen skal den stå: hvis man måler lengden mellom lmm og gass spjeldet og bruker den lengden, vil det passe??? Siter -ole gunnar- 1987 vw jetta 1,6!! (nylakkert å greier) 1984 vw jetta 1,8 (skrota) 1987 volvo 244 v8 (prosjekt) 1987 volvo 240(delebil) 1985 volvo 240 ( leketøy/vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 hei. driver å bygge opp en 89 mod gti 8v motor med turbo. er det best å flytte lmm fra innsuget og til der den faktisk pleie å stå på turbo biler? hvis jeg skal flytte den hvor langt fra turboen skal den stå: hvis man måler lengden mellom lmm og gass spjeldet og bruker den lengden, vil det passe??? er det en luft masse måler eller luftmåler? altså med spjeld eller med tråder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 hei. driver å bygge opp en 89 mod gti 8v motor med turbo. er det best å flytte lmm fra innsuget og til der den faktisk pleie å stå på turbo biler? hvis jeg skal flytte den hvor langt fra turboen skal den stå: hvis man måler lengden mellom lmm og gass spjeldet og bruker den lengden, vil det passe??? Hvilken motorstyring skal du bruke på denne motoren som har LMM? Og om det er mengdemåler eller massemåler så skal denne uansett stå før trykksiden på turboen, så er ikke helt med på hva du mener med lengder her... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_gunnar Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 dette er en sånn digifant greie. er med spjeld tru je så er vel luft måler da. med lengde mener jeg: avstanden fra innsug og til luft måler. slangen har jo en viss lengde. er det viktig at denne slange har samme lengde når man flytte måleren ned til til før turbo? Siter -ole gunnar- 1987 vw jetta 1,6!! (nylakkert å greier) 1984 vw jetta 1,8 (skrota) 1987 volvo 244 v8 (prosjekt) 1987 volvo 240(delebil) 1985 volvo 240 ( leketøy/vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 dette er en sånn digifant greie. er med spjeld tru je så er vel luft måler da. med lengde mener jeg: avstanden fra innsug og til luft måler. slangen har jo en viss lengde. er det viktig at denne slange har samme lengde når man flytte måleren ned til til før turbo? er det spjeld må den jo stå før turboen da.. lengden har ikke mye å si nei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 tror du er ute å kjøre, er ikke lmm på digifant... Er en lufttemp føler som står i forkant av spjeldet i en svart plastslange på G60 motorene da, denne du lurer på? Spiller ialfall ikke så stor rolle så lenge den er mellom ic og spjeldet et sted. Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_gunnar Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 glem det... gidder ikke sitte å diskutere navnet på delen. mengde meter. masse måler eller hva faen. setter den til turbo jeg.. Siter -ole gunnar- 1987 vw jetta 1,6!! (nylakkert å greier) 1984 vw jetta 1,8 (skrota) 1987 volvo 244 v8 (prosjekt) 1987 volvo 240(delebil) 1985 volvo 240 ( leketøy/vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.