Audi A4 1.8 T Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Har fått meg nye hvite skiver.. Men får ikke av viserne.. Noen som vet hvordan man får disse av..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Tja, gjorde jo dette på min gamle golf. Regner med det samme trikset kan brukes på disse. Ta en gaffel med speedonålen mellom to av "pinnene". Så brekker du den lett av. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A4 1.8 T Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 hvordan får jeg nålen av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ibsen Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 kan desverre ikke hjelpe deg med det, bare lurer hvor handla du dem ifra? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg