Gå til innhold

V70: Får man kjøpt enderør med denne type bøy på?

Ranger emnet

AlpejoHn

Anbefalte innlegg

R halvsatsene blir levert med utblås på begge sider med model K enderør, og etter det som står i beskrivelsen så er det samme på AWD, men du kan jo ringe å høre.

Du kan få de enderør du vil ha når du bestiller.

Og halvsatsene er bare 2,5". downpipe er 3".

Men siedn det er halvsats så følger det vel ikke med downpipe, er bare eksos fra katalysator? med orginalrøret?

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det Ferrita 2.5" eksos, med to 3" utblås :)

Dette skulle ha en fin sportslig lyd, samtidig som det ikke bråket. Han som jeg har snakket med på mail, sa dem hadde dette på en 850T5, Og den duret ikke i det hele tatt inn i bilen, men de hadde ikke 3" downpipe og dem hadde katalysator.

Tror jeg bestiller ny downpipe med kat. fra volvo, så er jeg helt sikker på at alt passer fint sammen. Var perfekt passform på den halvsatsen med orginal downpipe.

Så håper det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en helt nydelig lyd i disse anlegga, fin dyp brumming og ikke sånn kvast leven.

Men må si man hører det litt inne i bilen, gjør det på min i allefall.

Og det blir mere lyd i det når du får kjørt litt med det.

Og passformen er 110%, er ingen fare med dårlig passform på downpipen heller.

2004 Dodge RAM SRT-10

1992 Volvo 240GL

1982 Volvo 242T Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en helt nydelig lyd i disse anlegga, fin dyp brumming og ikke sånn kvast leven.

Men må si man hører det litt inne i bilen, gjør det på min i allefall.

Og det blir mere lyd i det når du får kjørt litt med det.

Og passformen er 110%, er ingen fare med dårlig passform på downpipen heller.

Det bråker sikkert MYYYE mindre innvendig en det gjør med meg nå.. hehe.. tror det er 3" eller så er det 2.5" downpipe uten kat. og vertfall 3" bak. Bråker og durer forferdelig inni vertfall.

Tror det vil bli myye stillere med ny eksos, så gleder meg til å få montert og testet :) Skal komme med en tilbakemelding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider