Myrvang Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Jeg har en golf 1,8 turbo. Det er en ekstradyse som styres av en boks som det står micro dynamics på. Problemet er at denne dysa plutselig har slutta å levere ekstra bensin. Har ikke noe koblingsskjema på denne og finner det heller ikke noen plass på nettet.Lurer på om noen har erfaring med disse. Mvh. Kalle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Jeg hadde en slik som jeg solgte for en liten stund siden.... Husker ikke helt koblingene, men hvis du ringer til GIK, Tlf: 32 76 70 00 så får du det av dem, var det jeg gjorde ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvang Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvang Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 De hadde det kun på papir. Og jeg har ikke tilgang på fax. Og siden jeg befinner meg øverst i Nord-Sverige kommer det jo til å ta en evighet før jeg får det... angry2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Fikk det opplest over telefonen jeg... Er ikke noe avanserte greier... Men jeg skal sjekke om jeg fortsatt har navnet på han som kjøpte mitt, så kan jeg evt høre med han... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg