Gå til innhold

Etterlyser vitner.

Ranger emnet

leepriest

Anbefalte innlegg

Bilen min ble påkjørt da den stod parkert på City Syd I Trondheim i dag morges rundt kl 09:30-10:00. Stod parkert på øvre p-plass, første rad vis-a-vis handikapparkeringen. Bakfangeren har blitt trykt inn, og både den og lakken har sprukket. Regner med at det er noen som har rygget på den i det de enten skulle kjøre ut eller inn av p-plassen rett ovenfor. Ingen lappe på vinduet heller. Forbanna egoistiske drittsjåfør som bare stikker av etter en påkjørsel.

Var innom Maskinagentur for en rask takst/prissjekk på ny fanger opplakkert og montert. Et sted mellom 9000,- og 11000,- antok de. Jævla surt i og med at alle feriepengene i år vil gå med i det store sluket kalt bryllup. Kan kjøre det på forsikringen, men tapet over flere år vil komme opp i 25-30000,- (bonustap, økt premie etc) sa forsikringsselskapet, så det er utelukket.

All hjelp vil bli mottatt med takk, og "finnerlønn" vil bli gitt.

Bil i avatar og info i signatur. Bilen er forresten svart metallic.

Jørn.

Mazda 5

Opel Astra G

http://www.gauldalgatebil.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Er dessverre ikke et p-hus nei. Bare en veldig stor utendørs p-plass i forbindelse med kjøpesenteret City Syd. Videoovervåkning av p-plassen finnes ikke. Har snakket med ledelsen ved senteret, og ingen vitner har meldt seg der. Har vel mer eller mindre gitt opp håpet at noen melder seg. Har vært innom senteret flere ganger i det siste, da jeg jobber i nærheten. Er vel bare å innse at jeg må ta det på egen kappe. Skal ta av fangeren, og lime/stive den opp i fra undersiden og se om det blir bra. Vurderer å legge på en innstegslist på toppen av fangeren der skaden er størst. Skaden er ikke så stor som først antatt. Svigerfarsan så ikke skaden før jeg visste han den, så den er nok ikke så stor, men det irriterer veldig mye alikevel.

Mazda 5

Opel Astra G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Better hurry. Såvidt jeg husker kan de ikke lagre videoopptak mer enn 14 dager. Kun postkontorer, banker etc. som kan lagre dette lenger.

Da jeg jobbet som vekter hadde de fleste kun kassetter for 1 uke. Noen hadde også bare en kassett som var godt brukt og ikke kunne brukes til noe som helst av bevis.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen andre byggninger i nærheten som har camerar heller som tilfeldigvis kan ha fått med seg litt av parkeringsplassen der du stod?

Ble det lagt igjen noen lakkrester eller noe på fangeren din sånn at du har en pekepinn på hvordan farge det var på bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen lakkrester, kun et par små riper i lakken. Men pga at fangeren er i plast, så sprekker den bare du såvidt kommer bort i den.

Det er heller ikke noen andre forretninger innenfor en radius på 200 meter, så de måtte eventuelt hatt noen supre kameraer hvis det skulle ha vært noe hjelp i dem, og det regner jeg at de ikke har.

Synderen vises heller ikke på overvåkningskameraene til City Syd. Har snakket med en vekter som jobber der, og han gikk igjennom opptaket for den aktuelle perioden. Min bil vistes ikke der den stod parkert, så det var nyttesløst å se noe som helst ut i fra de opptakene sa han(kjenner vekteren, så jeg velger å tro han).

Parkerer i hvertfall langt bort vekk fra handikapparkeringen heretter. Forhåpentligvis litt tryggere det.

Mazda 5

Opel Astra G

Lenke til kommentar
Del på andre sider