Gå til innhold

vw golf 88 prosjekt makeover

Ranger emnet

snusgeneral

Anbefalte innlegg

hei

er ny her så ja håper jeg gjør detta riktig hehe

var i lillehammer ei mars og handla meg min første golf, har hatt lyst på det i lang tid, og endelig fant jeg noe som så någelunde ut. den har per dags dato rulla goe 270.000.

målet er og ta en liten makover på bilen og som dere veit blir det fort mere en det hehe:op:

har bare bilder fra jeg kjøpte den men har gjort følgende etter jeg køpte den:

bytta baklykter

nye frontlykter

sports grill

felger borbet A

har ikke noe bilder av den nå. pga at jeg blei rygga i av en tulling for en uke siden:confused:

må bytte forskjer, lakkere opp panser osv, men ja samma det ikke min skyld hehe ;)

men jeg legger med et bilde av åssen den så ut når jeg fikk den så får jeg prøve og ta bilde av skaden osv seinere ;)

KopiavDSC00092.jpg

KopiavDSC00083.jpg

håper på respons:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom det noen bilder som var tusen ganger penere... ;)

Ja, fronten var ikke så veldig strøken å fin akkuratt nå nei... :(

Men ellers så det utrolig gromt og bra ut ;)

Blir det en liten gti-spoiler på bakluka eller? :)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei den er ikke fin hehe, hadde nettop satt på ny grill før det skjedde og :( menne venter på penger fra forsikringa så fort de er i boks er det fiksa på få timer ;) har tenkt på spoiler men er usikker på hvordan; bare og legge ut forslag, har også hånda på en strøken rs fanger men syns 90 fangern er pen og, hva syns dere, skal jeg slå til på rs fanger eller beholde 90`n ?

bare og komme med forslag til forbedringer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider