Gå til innhold

940 vs 960

Ranger emnet


ss242

Anbefalte innlegg

For å få det avklart, hvilke karosseriforskjeller er det (utenom løse deler)?

Kun ramma til frontruta?

Samme på alle 960, eller skiller det der også i 95?

 

 

- Torpedovegg

- Innerskjermer foran , boltmønster + bakre del

- Feste til panser fester

- A-stolper

- Frontstykke

- Rammevanger

Er de jeg kom på i farten snakker her om 960/95 vs 940

 

Håper det hjelper deg.

 

Mvh Morten

- Volvo V40

- Volvo 142

- Volvo V40 T4

- VW Touran 2005 TDI ®

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Torpedovegg

- Innerskjermer foran , boltmønster + bakre del

- Feste til panser fester

- A-stolper

- Frontstykke

- Rammevanger

Er de jeg kom på i farten snakker her om 960/95 vs 940

 

Håper det hjelper deg.

 

Mvh Morten

 

men når folk bygge om 940- 960 front. ka direkte e d di bytte då? har lit lyst å jera d sjøl ein gong :) :volvopower:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men når folk bygge om 940- 960 front. ka direkte e d di bytte då? har lit lyst å jera d sjøl ein gong :) :volvopower:

 

kommer an på om du bygger med kort eller langt panser. skal du bruke 940 panseret, trenger du 960 skjermer, lykter og fanger. Du må modde skjermkanten opp mot a-stolpen for å få det til å passe med 940 a-stolpen.så må du korte inn demperne til 940fangeren og lage et indre festehull til lyktene. er vel den kjappeste og greieste måten hvis du skal lage 960 front på 940.

 

skal du ha langpanser er det en annen historie...orker ikke forklare alt her, det meste står i prosjektråden min (som det ikke har skjedd stort på i det siste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer an på om du bygger med kort eller langt panser. skal du bruke 940 panseret, trenger du 960 skjermer, lykter og fanger. Du må modde skjermkanten opp mot a-stolpen for å få det til å passe med 940 a-stolpen.så må du korte inn demperne til 940fangeren og lage et indre festehull til lyktene. er vel den kjappeste og greieste måten hvis du skal lage 960 front på 940.

 

skal du ha langpanser er det en annen historie...orker ikke forklare alt her, det meste står i prosjektråden min (som det ikke har skjedd stort på i det siste)

 

okei tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår