kimbeer Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Hvor får du tak i KW sett så billig da..?? kontakter=) hihi Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 jeg handla det settet fra eye candy nå,men fikk noen av dere her som har handla samma settet fra eye candy med noe tuv papir? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 hvis det er vmaxx du snakker om så, ja. Om du ikke fikk så kan jeg kopiere til deg. Regner med at numrene er like.. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 vmaxx jah,vært fint det jah,hva er nummre dit a ? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 hjelpefjærer:100/20 Hovedfjærer:200/60 Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 KW og Vmaxx kan ikke sammenlignes.... og 5k for vmaxx er jo ran. Betalte vel halvparten jeg da jeg kjøpte mitt. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 hjelpefjærer:100/20Hovedfjærer:200/60 hva er hjelperfjær å sånn a? hehe bakfjæran mine sto det iallefall 200-60 så tror det skal stemme Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 KW og Vmaxx kan ikke sammenlignes.... og 5k for vmaxx er jo ran.Betalte vel halvparten jeg da jeg kjøpte mitt. handla dit vmaxx sett henn duh a ? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 hjelpefjærene er de små. Er nok de samme ja. Samme adresse som sist? Sender de på mandag:) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 hjelpefjærene er de små. Er nok de samme ja. Samme adresse som sist? Sender de på mandag:) yes regner med det,samma som sist jah=) takker så mye=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Kw v1 er høydejusterbart, og progressivt stivt. Kw v2 er høyde-, og stivhetsjusterbart. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg