Gå til innhold

Mazda Rx7 Driftspec.

Ranger emnet

iCandi

Anbefalte innlegg

Heihei.

Dette er en rx7 som jeg begynte med rett etter at neonmuffler bleferdig med Evoen sin. Jeg har jobbet litt og litt på den og er fornøyd med resultatet jeg har oppnådd. Jeg har prøvd å få til en drifte stil, noe jeg er ganske ny på. som sagt har jeg jobbet hardt på denne men står nå bom fast. jeg vet ikke hva mer jeg kan gjøre for at stilen blir bedre gjennomført. Update kommer!

Org.

46.jpg

Modd

Mazdarx7driftspec.jpg

Håper på C&C

PHOTOSHOP VETERAN

http://www.takinkroop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forbedrer deg mye Takin!

Likevel er det alltids noe å rette på. Luftinntakene i lyktene f.eks. er off, det samme er luftinntaket på panseret. Luftinntaket på kanalskjørtet er litt for toony, setene ser litt fake ut, luftinntaket over bakhjulet er for kantete og toony og fangeren nederst er fargeløs.

X

Takk! Dette er en av grunnene til at jeg legger ut modden ut på forumet. I mine øyne er modden min perfekt og realistisk. Men straks jeg får kommentarer på noe, ser jeg hva som burde rettes på eller legges til! Jeg skal fikse det med inntakene(hva mener du med off?) Hvordan kan jeg lage mer realistiske inntak? noen tips? Som sagt sp bøyer jeg meg i støvet for de som gidder å kommentere modden min:pray

PHOTOSHOP VETERAN

http://www.takinkroop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med off mener han at de ikke er riktig i forhold til perspektivet resten av bilen er i.

Sideskjørtet tror jeg du må gjøre på nytt. Var en del feil der som nevnt av X.

Hvis du skal ha en realistisk driftebil burde du vel lage sprekker og faenskap i fangerne! :p

Pluss en saftig intercooler med purge kit i fronten hadde gjort seg!

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider