icemanx Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 noen som kan gi en detaljert forklaring på hvordan man tar ned taktrekket i en golf3/vento ? skulle vært ned med mitt for å fikse en liten del i takluka , men ser mørkt på å starte :P Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Bør vel starte med å ta vekk dekslene på A, B og C stolpene, og ta det derifra vil jeg tro :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
print.screen Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Vil ha full rapport når du er ferdig! =) Har problemer med min takluke, så må mest sannsynlig gjøre det samme som deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Har hatt av trekket mitt, og er som kremt sier. Ta av paneler på a, b og c-stolpene. Egentlig alt av paneler som er i vindushøyde og over. Inkl en liten stripe helt bak som går på tvers. I tillegg må selvsagt håndtakene og solskjermene av. Taklyset er det bare å vippe ut. Når det gjelder panelene er det nok å løse de i overkant, da får du mest sannsynlig dratt taktrekket ut. Stå bak og dra (gjennom bakluka) og ha gjerne en hjelper som kan være foran og lirke det ut av kriker og kroker. Er sikkert en del ekstra arbeid når man har takluke da, men det vet jeg ingenting om. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg