snorr Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 noen her inne som vet åssen man bytter trekket til takluka? gjør ikke noe om noen har noen bilder el. lignende og vise fram.. bilen det er snakk om er en 740tic stv 86mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Det lurer jeg på og for mitt henger ganske bra nå. Kanskje man kan sprøyte inn noe lim og klemme det på plass igjen? Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Løft luka i bakkant (vippe den opp), da ser du hvordan trekket henger i luka. Løsne det fra luka. Da kan du skyve trekket bakover sånn at du kommer til og får skrudd ut selve luka. Når luka er ute, kan du ta ut "trekket" .. Om det er en forklaring som holder ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorr Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 får skyvd taktrekket ca. 6cm bak. og får da skrudd opp de 4skruene til festene forran, men får ikke skrudd opp de midt på luka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 får skyvd taktrekket ca. 6cm bak. og får da skrudd opp de 4skruene til festene forran, men får ikke skrudd opp de midt på luka. Merkelig.. Skal kunne skyve den langt nok tilbake slik at du kommer til de bakerste. Kanskje er det noe med taklyset som sperrer? Eller noe annet... Jeg har aldri hatt problemer med det, så du får nesten bare prøve og herje litt med det. Alt går sånn til slutt. Lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg