Fjellvang Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Heisann! Lurer på om noen her har laget en slik tråd. Prøvde å søke etter, men eneste som dukket opp var: Fatal error: Allowed memory size of 67108864 bytes exhausted (tried to allocate 17 bytes) in /home/bilforum/www/search.php on line 842 Vurderer nå sterkt å skaffe meg Turbo maskin til min 740, men er veldig usikker på om d blir for mange ledninger for meg :P Tips & Triks mottas med -Takk- Mvh Red Devil:Devil: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Heisann! Lurer på om noen her har laget en slik tråd. Prøvde å søke etter, men eneste som dukket opp var: Fatal error: Allowed memory size of 67108864 bytes exhausted (tried to allocate 17 bytes) in /home/bilforum/www/search.php on line 842 Vurderer nå sterkt å skaffe meg Turbo maskin til min 740, men er veldig usikker på om d blir for mange ledninger for meg :P Tips & Triks mottas med -Takk- Mvh Red Devil:Devil: Blir samme som fra b230 a dette da.. http://www.bilforumet.no/200-serien/101600-guide-fra-a-til-f-fk-ft-oppdatert-27-05-07-a.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Takk Takk.. Sitter og leser meg klok nå :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Bortsett fra at du har retur, tankpumpe og el bensinpumpe, men det viste du sikkert. Mao, bare å sette motoren nedi og fikse el-nett. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Noen her som har byttet fra B230E til B230FK/FT? Noen vesentlige forskjeller fra oppsettet til Lars_B? Utnom om det slitenvolvo har nevnt? Har vært i kontakt me Volvo Huggern, og skal få startklar motor for 15.000,- Regner da med at det jeg trenger av ledninger? Eller? Noen her som har bestilt startklar motor fra Volvo Huggern? Er helt GRØNN når det begynner og bli masse ledninger, men har ventet lenge nok på TIC nå :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg