Aeomholt Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 jo eller bak som jeg har på min. Her var jeg trøtt når jeg svarte gitt... Knappen er ikke til lockup men til å koble ut 4.gir/OD som det blir sagt. Og det kan tyde på at du har ZF kasse i din bil iogmed du ikke har knapp til OD/4.gir. Har gearspaken din P R N D 3 2 1 ? Jeg har AW71-3 og har P R N D 2 1 + OD knapp Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankWS Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Har gearspaken din P R N D 3 2 1 ? Hvis det er meg du spør, så har jeg P R N D 3 2 1, uten den berømte knappen. Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Hvis det er meg du spør, så har jeg P R N D 3 2 1, uten den berømte knappen. Frank Da har du ikke knappen fordi du kan sette spaken fra D/4.gir til 3. gir å på den måten slå av OD :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habbe89 Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 noen som har erfaringer med bytte av automatkasse? skulle ha byttet girkasse, har en 240 med m-90 kasse ståenes, og har automatkasse i 940, men er ikke fult så morro å kjøre med det. Takk for svar Siter Volvo v70 2.0se -98 volvo 940lt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg