Kong-Erik J Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Noen her som kjørte den jeg så i går natt? Var en Gull farget skyline med prøveskilter som kjørte frem og tilbake på motorveien mellom Strømmen og Lørenskog i går natt i 1 tiden. Brummet bra i bilen og hørte den LENGE etter at den var pasert. (jeg var ute og gikk med bikjene mine) Men som sakt. Var bra med lyd i bilen men synes ikke den gikk så alt for fælt når du dro på. Noen spec på bilen? Hvordan Skyline var det? Er ikke så lett å se i mørten og på 200 meters avstand. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 jeg tipper en R32. Asim aka eks- crazy tuning. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Asim har en gullfarga R32 som er venstrestyrt ja. Denne ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Nydelig bil. De felga der gjør mye, i tillegg til pent bodykit :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Nå skal ikke jeg svare for sikkert siden det var langt unna og mørkt men mener den jeg så i går hadde gull panser også. Men kan jo fortsatt være denne da bare at han har ett org og ett svart panser. Men har noen noe spec på bilen. Gikk ikke så bra som det hørtes ut på lyden. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Var du ute å gikk tur med bikkjene dine på motorveien..? :P hehe Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Jeg trodde Asim sin var en GT-R? Da er det vel isåfall neppe denne som har blitt spotta.. Hørt at den ikke gikk så verst jeg..:wonder: Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Var du ute å gikk tur med bikkjene dine på motorveien..? :P hehe Nei det er en grund til at jeg skriver at det var mørkt og ikke så lett å se fra 200 meters avstand! Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 det er garrantert asim sin, og jeg kan love deg at den går BRA, må ikke kjøre gris over alt vettu. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Sjansene er nok store for at det er min bil du har sett. Kan da umulig gå flere gullfargede skyline i område her? Den går ikke så bra.... kan ikke tilfredsstille alle :) Asim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg