raggar-racing Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Hei Hva er tenningsrekkefölga på en b21a? Har ikke haneys boka mi her og husker det ikke i hue! Men er det 1,3,4,2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slpmountain Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 ja helt riktig, 1-3-4-2 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Og du ØB, 1-3-4-2 må du aldri glemme igjen! Det er viktigere enn relativitetsteorien, pytagoras læresetninger og The Big Bang. Uten 1-3-4-2 faller grunnlaget for vår motorhobby bort og vi må leve i et evig mørke uten annet enn strikketøy og kortspill som tidsfordriv. Hang in there man :partyon: Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Hehe... Ford's kent motor har 1 4 3 2 hvis jeg ikke husker helt feil eller 1 2 4 3... ikke 1 3 4 2 i allefall :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Hehe... Ford's kent motor har 1 4 3 2 hvis jeg ikke husker helt feil eller 1 2 4 3... ikke 1 3 4 2 i allefall :D Ikke heng deg opp i ubetydeligheter nå :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Mye moro innlegg her ja! Men fant det ut, var som jeg trodde! ;) På fylla eller Reodor? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Mye moro innlegg her ja! Men fant det ut, var som jeg trodde! ;) På fylla eller Reodor? :P Avholds... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Jessda, det trur jeg på:P heha ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Jessda, det trur jeg på:P heha ;) Se på meg da, jeg kan stå på ett bein med lukkede øyne og si kykkeliky... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Se på meg da, jeg kan stå på ett bein med lukkede øyne og si kykkeliky... Var det jeg var redd for.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Var det jeg var redd for.... Husker du leksa di da? den du aldri skulle glemme igjen... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Nei faen, nå har jeg glemt den igjen! :S Var det 6-3-8-2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Nei faen, nå har jeg glemt den igjen! :S Var det 6-3-8-2? Nære! Prøv igjen... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Tror jeg driter i det jeg, snakka akkurat med en som driver og bygger motorer, å han sa at for og gjöre det på lettest mulig måte så kunne jeg sveise igjen stiften og koble sammen plugg ledningene til syl. 1 og 4, og koble plugg ledningen til syl. nr. 4 på vindusvisker motoren! Da skule jeg vist få rundt en 42,324 hk mer! Men spörsmålet da er om girkassa mi tåler det? Han nevnte noe med at jeg kunne sveise fast kuben og tömme på frostveske i stede, da skule den vist tåle rundt 600hk uten problem! Kan du bekrefte/avbekrefte dette Felgen? Du har jo bygd endel gromme bygg for og si det på den måten, for ikke å nevne Eltempogigante! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Men legger meg nå pga. skal ut og teste litt i måra, skal först pröve å slå nedi en tre-blei i fordeler`n för jeg byner å sveise noe, åsså skal jeg shimse ned igangsetter-stopper`n så jeg får mere trykk turboen som jeg har kobla oppå stempelet i syl. nr. 2! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg