Gå til innhold

Tendingsrekkefölge

Ranger emnet


raggar-racing

Anbefalte innlegg

Tror jeg driter i det jeg, snakka akkurat med en som driver og bygger motorer, å han sa at for og gjöre det på lettest mulig måte så kunne jeg sveise igjen stiften og koble sammen plugg ledningene til syl. 1 og 4, og koble plugg ledningen til syl. nr. 4 på vindusvisker motoren! Da skule jeg vist få rundt en 42,324 hk mer! Men spörsmålet da er om girkassa mi tåler det? Han nevnte noe med at jeg kunne sveise fast kuben og tömme på frostveske i stede, da skule den vist tåle rundt 600hk uten problem! Kan du bekrefte/avbekrefte dette Felgen? Du har jo bygd endel gromme bygg for og si det på den måten, for ikke å nevne Eltempogigante!

 

Pussig at du nevner det. Det var faktisk akkurat dette jeg gjorde med min kjære ITG i sin tid, med stort hell. Du har vel ikke rappa arbeidstegninga? Den er forøvrig nummerert med tallet trettenførtito nederst i høyre hjørne...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men legger meg nå pga. skal ut og teste litt i måra, skal först pröve å slå nedi en tre-blei i fordeler`n för jeg byner å sveise noe, åsså skal jeg shimse ned igangsetter-stopper`n så jeg får mere trykk turboen som jeg har kobla oppå stempelet i syl. nr. 2!

 

I stedet for treblei vil jeg anbefale dørstopperne i gummi fra Clas Ohlson. De truttner ikke, selv etter lang tids bruk...

 

203847_X_2006-06-29_093601_277.jpg

 

Natti...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig at du nevner det. Det var faktisk akkurat dette jeg gjorde med min kjære ITG i sin tid, med stort hell. Du har vel ikke rappa arbeidstegninga? Den er forøvrig nummerert med tallet trettenførtito nederst i høyre hjørne...

 

Ok, hmmm... nei!

 

Men han jeg fikk tipset av var en olje sheik som hadde en stor ape med seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for treblei vil jeg anbefale dørstopperne i gummi fra Clas Ohlson. De truttner ikke, selv etter lang tids bruk...

 

203847_X_2006-06-29_093601_277.jpg

 

Natti...

 

Har vert på CO nå å kjöpt inn 1 slik! Slo den nedi fordelern med ei slegge og nå fyrer den og går helt perfekt, men det skal sies at det trengs litt modifisering av fordelerlokket og rotor! Det skal også sies at det var liten vits i og ha turboen oppå stempelet i syl. nr. 2, så jeg kobla den på noe han olje shaiken kalte for et forgrenings adapter i mellom toppen og eksos splitteren og dro rett til min lokale rörlegger å kjöpte noen rör og la de i fra turboen og inn i kupe`n i bilen, så nå har jeg skikkelig friskufts anlegg i bilen!

 

Takk for hjelpa Reodor, haddi ikke fått fiksa bilen hvis det ikke hadde vert for deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår