Reodor F Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Tror jeg driter i det jeg, snakka akkurat med en som driver og bygger motorer, å han sa at for og gjöre det på lettest mulig måte så kunne jeg sveise igjen stiften og koble sammen plugg ledningene til syl. 1 og 4, og koble plugg ledningen til syl. nr. 4 på vindusvisker motoren! Da skule jeg vist få rundt en 42,324 hk mer! Men spörsmålet da er om girkassa mi tåler det? Han nevnte noe med at jeg kunne sveise fast kuben og tömme på frostveske i stede, da skule den vist tåle rundt 600hk uten problem! Kan du bekrefte/avbekrefte dette Felgen? Du har jo bygd endel gromme bygg for og si det på den måten, for ikke å nevne Eltempogigante! Pussig at du nevner det. Det var faktisk akkurat dette jeg gjorde med min kjære ITG i sin tid, med stort hell. Du har vel ikke rappa arbeidstegninga? Den er forøvrig nummerert med tallet trettenførtito nederst i høyre hjørne... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Men legger meg nå pga. skal ut og teste litt i måra, skal först pröve å slå nedi en tre-blei i fordeler`n för jeg byner å sveise noe, åsså skal jeg shimse ned igangsetter-stopper`n så jeg får mere trykk turboen som jeg har kobla oppå stempelet i syl. nr. 2! I stedet for treblei vil jeg anbefale dørstopperne i gummi fra Clas Ohlson. De truttner ikke, selv etter lang tids bruk... Natti... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Pussig at du nevner det. Det var faktisk akkurat dette jeg gjorde med min kjære ITG i sin tid, med stort hell. Du har vel ikke rappa arbeidstegninga? Den er forøvrig nummerert med tallet trettenførtito nederst i høyre hjørne... Ok, hmmm... nei! Men han jeg fikk tipset av var en olje sheik som hadde en stor ape med seg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 I stedet for treblei vil jeg anbefale dørstopperne i gummi fra Clas Ohlson. De truttner ikke, selv etter lang tids bruk... Natti... Har vert på CO nå å kjöpt inn 1 slik! Slo den nedi fordelern med ei slegge og nå fyrer den og går helt perfekt, men det skal sies at det trengs litt modifisering av fordelerlokket og rotor! Det skal også sies at det var liten vits i og ha turboen oppå stempelet i syl. nr. 2, så jeg kobla den på noe han olje shaiken kalte for et forgrenings adapter i mellom toppen og eksos splitteren og dro rett til min lokale rörlegger å kjöpte noen rör og la de i fra turboen og inn i kupe`n i bilen, så nå har jeg skikkelig friskufts anlegg i bilen! Takk for hjelpa Reodor, haddi ikke fått fiksa bilen hvis det ikke hadde vert for deg! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 hehe Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.